Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Од аутомобила који је чамио у гаражи направио праву "звер" (ФОТО)

28.05.2020. 07:56
Пише:
Србија Данас/Телеграф
mitsubishi
mitsubishi / Извор: Профимедиа

Подухват за похвалу!

Када имате довољно новца и знања, али можда више од свега знања и љубави, онда је сваки посао лакши, чак и наизглед немогућа мисија од просечног Mitsubishi Мираге направити атрактивни Ланцер Ево ВИ, и то Tommi Макинен едицију!

До сада смо вам представљали разне "пројекте" преправки возила, од којих су неки више спадали у домен "буџења", чисто да се каже да личи жељени аутомобил, него што је то заиста било тако. Овај пут, морамо да "скинемо капу" Бренту Колеману, који је направио право мало ремек-дело!

Наиме, Брент је, као велики љубитељ Mitsubishija, а нарочито Ланцер Еволутион модела, одлучио да направи мега-пројекат и од свог Мираге-а направи Ланцер Ево ВИ, и то, ни мање, ни више, у изузетно траженом Tommi Макинен Едитион (ТМЕ) издању.

Погледајте како изгледа када "подивља" ауто од 1.500 коња (ВИДЕО)

Погледајте како изгледа када "подивља" ауто од 1.500 коња (ВИДЕО)

Очекује се повратак Тојотиног кросовера

Очекује се повратак Тојотиног кросовера

Ко не носи маску у аутомобилу ризикује велику казну

Ко не носи маску у аутомобилу ризикује велику казну

Наравно да је знатно помогла и чињеница да су Ланцери тог времена били базирани на Мираге породици модела, на којој су се базирали и неки Цолтови, али је посао, чак и тако, био више него захтеван јер је Ево ВИ ТМЕ прилично специфичан аутомобил те не чуди што је трајао читавих 12 година.

Током тог периода, Колеман је "оголио" до метала свој Мираге и готово сваки део који је специфичан за Ево ВИ, заменио оригиналним ЈДМ делом. Додатни проблем представљала је и чињеница да је ТМЕ углавном била са воланом на десној страни те је требало пронаћи делове за модел са "левим" воланом.

А да не би све остало на "козметици", Колеман се потрудио и променио и погонску јединицу за чувени 4Г63 турбо мотор, убацио и 4x4 погон због којег је морао да преправља шасију, тј. под каросерије, како би се убацило карданско вратило и задњи диференцијал.

И након свега, крајњи резултат јесте прелепи Mitsubishi Ланцер Ево ВИ Tommi Макинен Едитион у атрактивној црвеној боји, додуше, без карактеристичних Ralliart налепница (за сада), који мами погледе и уздахе где год да се појави. Комплетну галерију од преко 100 фотографија овог пројекта можете погледати на Брентовој Facebook страници.