Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ОД САДА И У РУСИЈИ: Почиње се са производњом најпопуларнијег Шкодиног модела

15.12.2019. 12:11
Пише:
Србија Данас/Б92
Škoda octavia nova
Шкода оцтавиа нова / Извор: Фото: Youtube printscreen/ŠKODA

Реч је о производњи кросовера Karoq...

Чешки произвођач аутомобила склапаће свој кросовер Karoq и у Русији, саопштила је компанија из Младе Болеславе.

Погон у Њижњем Новгороду ће бити четврти у којем ће се правити Karoq, после Квасинија, Младе Болеславе и Нингбоа.

Шкода је морала да реагује на велику потражњу за својим кросовером чија је испорука у 2019. премашила 137.000 јединица.

ЈОШ МАЛО И СТИЖЕ: Ускоро очекујте Toyotu ГР Yaris

ЈОШ МАЛО И СТИЖЕ: Ускоро очекујте Toyotu ГР Yaris

НОВИНА: Опел Цорса Ф стигла у СРБИЈУ - шеста генерација! (ФОТО)

НОВИНА: Опел Цорса Ф стигла у СРБИЈУ - шеста генерација! (ФОТО)

ПОЛОВНИ, А ПОУЗДАНИ: Ево који аутомобили су сврстани у ову листу, а коштају мање од 5.000 евра

ПОЛОВНИ, А ПОУЗДАНИ: Ево који аутомобили су сврстани у ову листу, а коштају мање од 5.000 евра

Међутим, ни ширење на Русију неће задовољити апетите купаца, па ће Шкода на јесен 2020. почети да прави Karoq и у Братислави.

Примера ради, Шкода је 2018. испоручила 115.700 примерака кросовера Karoq, а са скоро 138.000 у овој то га чини најпопуларнијим моделом чешке компаније.

Компактни СУВ чешког произвођача дебитовао је на свечаности у Стокхолму у мају 2017, да би серијска производња стартовала у јулу исте године.

Karoq је наследио модел Yeti, а дугачак је 4.382 mm, широк 1.841 mm и висок 1.605 mm, док је међуосовинско растојање 2.638 mm.

Располаже са пртљажником од 521 л, у основној конфигурацијиа са усправљеним наслонима задњих седишта. Када се задња седишта оборе, добија се користан простор за превоз ствари од 1.630 л.

Моторизација се за сада састоји од пет погонских јединица. Основни бензинац је 1.0 литарски ТСИ са 115 кд и 175 Нм, а у понуди је и јачи, 1.5 ТСИ агрегат са 150 кс и 250 Нм.

Они који преферирају дизелаше, могу да бирају између три опције. Најслабији дизел мотор је 1.6 ТДИ са 115 кс и 250 Нм, а на располагању су и две варијанте 2.0 ТДИ агрегата, са 150 кс и 300 Нм и са 190 кс и 400 Нм.

Шкода је касније представила и две атрактивне верзије Сцоут и Спортлине. Почетна цена основног модела Шкоде Karoq у Србији је око 19.700 евра.