Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ПАЖЊА! Регистрација аутомобила ПОСКУПЉУЈЕ, ево и колико...

03.08.2022. 16:12
Пише:
Србија Danas/b92.net
tablice
таблице / Извор: Профимедиа

Неколицина осигуравајућих кућа јуче и прекјуче подигла је цене полисе осигурања од аутоодговорности за око 22 одсто у просеку.

Неколицина осигуравајућих кућа јуче и прекјуче подигла је цене полисе осигурања од аутоодговорности за око 22 одсто у просеку, што је подигло и укупну цену регистрације, сазнаје "Блиц Бизнис".

Они који нису променили ценовнике од 1. августа, учиниће то наредних дана.

Претходни пут цена полисе осигурања од аутоодговорности промењена је пре пуних осам година - у јулу 2014. године.

Ново поскупљење се не односи на цену укупне регистрације, већ само на поменуту полису.

Пример тако говори да ће регистрација која је до сада коштала 27.000 динара добити поскупљење само на трошак полисе који износи 10.500 динара.

Конкретније, 22 одсто поскупљења на овај значиће додатни цех од 2.310 динара.

tablice
таблице / Извор: Профимедиа

Практично, уместо 27.000 динара ргистрација ће убудуће коштати 29.310 динара.

Генерални секретар Удружења осигуравача Србије Душко Јовановић детаљно је за Блиц Бизнис појаснио разлоге поскупљења.

"Основни разлог поскупљења полисе осигурања од аутоодговорности јесте раст цене резервних делова, условљен инфлацијом на светском нивоу. Ту је и раст цена услуга транспорта и процене штете, а значајна ставка која је утицала на поскупљење су и више цене радног часа у сервисима јер смо достигли цене које су актуелне у најразвијенијим европским државама", рекао је за "Блиц Бизнис" Душко Јовановић и додао:

"Укупна ситуација на тржишту аутомобила се неповољно одражава на пословање друштава за осигурање у делу АО. Са једне стране, производе се све софистициранија и скупља возила, пре електрична, која су подложнија оштећењима, док са друге стране имамо евидентан скок цене половних возила на тржишту, која су репер за одређивање накнаде штета на возилима", додаје Јовановић.