ПОХОД КИНЕ НА ЕВРОПУ: Испитивања показала, Европљани се све више окрећу кинеским произвођачима аутомобила
Скоро трећина (30 одсто) од 1.055 жена и мушкараца које је анкетирао портал Царвов може замислити да ће њихов следећи аутомобил бити из Кине.
Међутим, 70 одсто одбија возила из Кине, док је међу Британцима, које је такође анкетирао Царвов, та цифра 71 одсто.

Представљен нови Рено Клио, нови свеж и модеран изглед (ФОТО ВИДЕО)

НОВА ОПЕЛ АСТРА: Најновији аутомобил компактне класе постаје у потпуности електричан (ФОТО ВИДЕО)

НОВИ ЦИТРОЕН е-Ц4 и е-Ц4 X: Нови електнични модели Ц4 серије, са више снаге и дужим дометом (ФОТО ВИДЕО)
Кинески произвођачи аутомобила који желе да уђу на немачко тржиште такође треба да привуку нове возаче. Они се боре са готово потпуним недостатком свести о бренду и потребом да промене тренутну перцепцију јавности о квалитету својих производа - каже извршни директор Царвов Филип Сајлер.
За 19 одсто Немаца и чак 27 одсто Британаца порекло возила је веома важан фактор, а за 40 одсто или 39 одсто делимично одлучујући, преноси ХАК Магазин. С друге стране, за 41% Немаца и 34% Британаца није важно из које земље долази марка аутомобила.
Кинески произвођачи аутомобила желе да се масовно прошире у Европи. Иако су први покушаји пропали због великих недостатака у квалитету и безбедности, Кинези су сада очигледно научили лекцију и раде на процесу обезбеђивања свог првог тржишног удела у Европи.
Ово се посебно односи на електричне аутомобиле, где су Кинези једнаки или чак технолошки супериорнији од немачких, јапанских или америчких произвођача аутомобила.