НЕВИЂЕНО: Toyota на електричним моделима нуди РУЧНИ МЕЊАЧ који не ради апсолутно ништа
Симулатор.
Овај електрични ауто има папучицу квачила и ручицу мењача, а систем иде толико далеко да нуди истоветно искуство вожње аутомобила с ручним мењачем, укључујући и симулиране ефекте ако се правовремено не притисне квачило или убаци у "погрешну" брзину.

МАТЕМАТИЧАРИ ИСКАЛКУЛИСАЛИ: Осмислили јединствени уређај за навигацију за камионџије

ОВО МНОГИ НЕ ЗНАЈУ: Како да правилно ИСПУШКИРАТЕ свој аутомобил у САМОУСЛУЖНОЈ аутоперионици?

РАЗЛИЧИТО ИЛИ ИПАК НЕ: Како аутомобил купују мушкарци, а како жене?
Toyota је још прошле године на Lexusovom прототипу показала симулатор ручног мењача, а за који се тада говорило да би могао да доживи комерцијализацију на неким будућим моделима јапанског гиганта. Сада је познато да ће Toyota то заиста учинити и систем зачинити симулираним звуком мотора, као и самим изменама степеног преноса.
Такав електрични ауто има папучицу квачила и ручицу мењача, а систем иде толико далеко да нуди истоветно искуство вожње аутомобила с ручним мењачем, укључујући и симулиране ефекте ако се правовремено не притисне квачило или убаци у "погрешну" брзину. У пракси, овај мењач неће радити апсолутно ништа, већ ће само симулирати вожњу аутомобила са ручним мењачем.
Све то би требало да обезбеди посебан осећај у вожњи, а тиме и компаративне предности Toyote над конкуренцијом. Текеро Јато, председник одељења за производњу БЕВ возила, открио је на недавној презентацији и када ће се то догодити. Наиме, ручни мењачи за, како у Toyoti кажу, "wow" osećaj у вожњи, стижу на тржиште 2026. године.
Подсетимо, до сада су поједини произвођачи попут Додгеа и Abartha експериментисали с лажним звуком мотора на електричним моделима, али Toyota је причу подигла на нови ниво. Коначни резултат би требало да буде искуство вожње врло слично аутомобилима са моторима са унутрашњим сагоревањем.