ВЕЛИЧИНА ИПАК НИЈЕ БИТНА: Алфа ће понудити две групе режима вожње
Помаже вам да возите и одржава вас укљученим у процес.
Правим возачима величина дигиталног екрана и број доступних апликација нису толико битни. То је мишљење шефа Алфа Ромеа, Жана Филипа-Импарата, који је јасно ставио до знања да редизајн модела Гиулиа неће довести до велике промене у филозофији дизајна ентеријера бренда, нити до борбе са Немцима у аутомобилској технологији.

КОЈИ СУ РАЗЛОЗИ ЗА ОВАЈ ПРОПУСТ? Србија још увек прати благи узлазни тренд у коришћењу ових возила

КЉУЧНИ САВЕТИ: Рентирате ауто у иностранству? Ове ствари морате имати на уму!

ОПАСНА ЛИСТА: Овде Алфа Ромео заузима завидно ПРВО место (ФОТО)
- Развијамо нашу технологију и видећете на чему радимо 2025. године, када Алфа Ромео постане први који ће имплементирати потпуно нову електронску архитектуру Stellantis групе, СТЛА Браин. Али то неће променити начин на који наши аутомобили комуницирају и привлаче наше купце - рекао је Импарато.
Возач и вожња у фокусу
Према истраживању тржишта које је урадио Алфа Ромео, купци желе класичну контролну таблу са округлим аналогним инструментима. Мултимедијални систем треба да пружа информације у вези са вожњом, као и о стању аутомобила, али не и да га оптерећује непотребним информацијама.
Импарато је потврдио да ће Алфа и даље имати кружне инструменте, али и да ће, у зависности од модела, имати већи централни екран.
У исто време, он је благонаклон према хеад-уп дисплеју.
- Помаже вам да возите и одржава вас укљученим у процес. Оно што ми не треба је да знам какво ће бити време за три недеље. Није ме брига, ја сам овде да возим - рекао је Импарато.
Добре вести ту не престају. Импарато је најавио и стриктно раздвајање технологија аутономне вожње, па ће Алфа понудити две групе режима вожње, а то су "желим да возим" и "желим да ме возе".
Импарато наглашава да није неопходно да Алфа данас има на располагању све системе, већ само оне који ће додати вредност.
- Наш посао није да инсталирамо баш сваки систем за одржавање траке, комфор и избегавање судара који можемо да понудимо само зато што их наши конкуренти имају. Морамо да будемо селективни - закључио је први човек италијанског бренда.