ЗАБРАНА УВОЗА ПОЛОВИЧНО РЕШЕЊЕ: Шта ће бити са оним које већ возимо?
Шта ћемо добити забраном увоза?
Технички преглед на којем би се мерила количина штетних издувних гасова свих аутомобила и типова мотора била би много ефикаснија мера од саме забране увоза Еуро 3 возила.
Последњих дана у јавности се дигло доста прашине о забрани увоза аутомобила са Еуро 3, а можда и оних са Еуро 4 мотором.
И пре тог закона, који одавно имају све земље у Европи, а сада већ и све земље у региону, Синиша Аврамовић, власник ауто-отпада на Зрењанинском путу, не може да откупи онолико старих аутомобила колико се нуди.

ИМА ДА ПРШТЕ: Ова компанија улаже 60 милијарди долара у ЕЛЕКТРИЧНА возила

МИЛИНА ЗА ГЛЕДАЊЕ: Како убрзава ЛАМБОРЏИНИ ХУРАЦАН
Сама забрана увоза неће довести до тога да стари аутомобили заврше на отпаду, то није ни циљ, Али ако на техничком прегледу возила почне контрола штетних издувних гасова, претпоставка је да би у том случају најмање 800.000 возила могло да, у најбољем случају, оде на поправку.
Према подацима сајта Половни аутомобили, у Србији се највише купују аутомобили који коштају од 1.000 до 3.000 евра. У земљи где је према подацима Комитета за безбедност више од 90 одсто аутомобила на улицама старије од десет година, пажљиво се ослушкује свака одлука надлежних о некој забрани увоза или о строжем техничком прегледу.
Али после загађења ваздуха које смо имали у Београду упалила се црвена лампица да нешто морамо да урадимо, како не бисмо поново гледали ваздух.
