ПРЕДСТАВЉЕН ПРОГРАМ WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛА: Одлични предавачи стижу у Ровињ
Две недеље пре почетка, познат је највећи део програма 9. Weekend Медиа Фестивала који се одржава од 22. до 25. септембра у просторима старе фабрике дувана у Ровињу.
Највеће регионално окупљање комуникацијске индустрије доводи веома занимљиве предаваче из иностранства, представља нове трендове и покреће најважнија друштвена питања.
„Наших првих девет година невероватно је брзо прошло, а ми се још увек осећамо као првог дана. Исти је ентузијазам, иста жеља да се дружимо, да разменимо знања, упознамо се, па и покренемо нове пројекте из Ровиња. Weekend је настао на идеји спајања људи из комуникацијске индустрије и добре забаве. Овај фестивал је комбинација пословне конференције и великог забавног парка, ове године још и више него претходних“, поручује директор фестивала Томо Рицов.
Колико је Weekend битан за индустрију, али и сам Ровињ истакао је у име главног спонзора Weekend Медиа Фестивала Адрис групе, водитељ корпоративних комуникација Предраг Грубић.
КРЕАТИВАЦ И ИНОВАТОР НА WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛУ: Џереми Таи Абет долази у Ровињ
- Weekend Медиа Фестивал је финале једне успешне туристичке сезоне. Током трајања Weekenda измјењују се различита искуства из комуникацијске индустрије, али и шире. Тамо се стичу и размењују знања и пословна искуства и склапају послови.
У програму 9. Weekenda посебно се истиче предавање америчког футуристе Garyja Whitehilla који сарађује с пословним лидерима, владама и организацијама у више од 60 земаља света. Иако живимо у немирним временима, Whitehill ће у Ровињу представити своју оптимистичну визију 21. столећа вођеног иновацијом, уједињеног културом и надахнутог правдом. Упркос свим опасностима, Whitehall верује да ће снага људске генијалности надмашити све страхове и променити наш свет на боље за све.
“У програму Weekenda увек су доминирале теме нових трендова и технолошких промена, али ове године смо то додатно појачали. Трендови се убрзавају, промене су у многим сегментима пословања и живота већ наступиле, па је време да се проговори и о последицама. Неколико панела посветили смо управо будућности која се већ одвија пред нашим очима, али желимо чути и како млађи од нас виде оно што тек следи”, истакао је директор програма Никола Врдољак.
Тако је на панелу названом “Будућност је сада” главна тема ефикасније и паметније живљење и пословање. Који су кључни трендови и колико ће технологија променити наше животе? Како изгледа паметније пословање? На та и сродна питања покушаће да одговоре Крешимир Мадуновић из Искон Интернета, Соња Поповић из САП-а, Владимир Сабо из ХЕП-а и Анђелка Страјхер из Мегатренда.
О будућности ипак најбоље могу говорити они којима она припада, а то су данашњи тинејџери. Управо ће Лара, Ника, и Јан – на панелу с маркетиншким стручњаком Бранимиром Бркљачом говорити о томе како они користе Интернет и што од њега очекују. Чућемо и искуства Милана Инића, једног од најуспјешнијих Youtubera с ових простора, чији канал Yasserstain има готово 400 хиљада претплатника и преко сто милиона прегледа.
Кључну улогу у формирању будућности има образовање, а сви се слажу да састав образовања не одговара потребама друштва 21. столећа. Реформа образовања постала је у Хрватској једна од средишњих тема јавне расправе, а тако ће бити и у Ровињу, где ће о тој теми бивши водитељ курикуларне реформе Борис Јокић расправљати заједно с Предрагом Грубићем из Адрис групе, Корадом Корлевићем из Звјездарнице Вишњан и Јосипом Тицом с Економског факултета у Загребу.
Шта повезује Weekend Медиа Фестивал и књигу ''Чај од шљива''?
Будућност је већ неповратно променила музичку индустрију, гдје је завладао „Дигитални хаос“, како гласи наслов панела посвећеног глазби као роби која је некад била тешко доступна, а данас се до ње долази одмах. Јесу ли те промене позитивне или негативне и како на то гледају сами произвођачи музике, покушаће да одговори музичари и Роберт Пешут Магнифицо и Ида Престер, те Жарко Димитриоски из македонске маркетиншке агенције Еден на Еден.
Проширите своје знање!
Уз предавања, панеле и презентације, Weekend и ове године доноси мноштво радионица које ће се паралелно одржавати у пет дворана.
Учесници радионица моћи ће на њима да стекну бројна нова знања, од тога како презентирати своју идеју, преко email маркетинга и Google Analyticsa, све до мобилног оглашавања и copywritinga.
У организацији с ХУРА-ом, на Weekendu све маркетингаше очекује пети по реду BalCannes на којем оглашивачи ове године бирају најбоље пројекте и агенције из регије. Пријаве су у току, а заинтересоване агенције које се желе представити могу предати своје пројекте до 9. сеотембра. Најбољих 25 биће представљено на главној позорници Weekenda у петак 23. септемпра. Четврту годину заредом СоМо Борац на Weekendu представља најбоље дигиталне радове у неколико категорија. Ове године примљен је рекордан број пријава, иако саме пријаве трају још три дана - до петка 9. септембра тачно у подне.
А након озбиљних тема и бурних расправа, време је за добру забаву коју Weekend јамчи сваке године. Богати програм започиње Хладно пиво, наступом у четвртак 22. септембра у Пеперминт клубу, а посетиоце који већ први дан дођу у Ровињ до раног јутра забављаће DJ Филип Јелаш. У петак 23. септембра Лампсхаде Медиа представља Who Сее, а након њих следи Томо Ин Дер Мухлен у дворани Врт, док викендаше у Пеперминт клубу забављају Peppe & Сергеј Трифуновић. Музички програм у суботу 24. септембра завршава великим partyem.
Пријаве за 9. Weekend Медиа Фестивал још увек се примају, а како је интересовање велико, и ове се године у Ровињу очекује око 4000 учесника.