Смер на ФДН-у који је одушевио чак и АИ инфлуенсерку – ЕВО који је и како да га упишеш!
У дигиталној ери, где су милиони брендова свакодневно претрпани информацијама, препознатљивост више није само питање доброг логотипа или слатке рекламе.
Права моћ лежи у способности да испричаш причу која додирује емоције и инспирише. Конкуренција на дигиталној сцени је огромна, а они који знају како да креирају причу – постају лидери и трендсетери. Ако желиш да научиш како да изградиш бренд који не само да привлачи пажњу, већ и остаје у срцима људи, ФДН ти нуди савршен смер.
Дигитални медији и комуникације је студијски програм осмишљен за све оне који желе више од теорије. Фокус је на практичном раду, актуелним трендовима, стварним пројектима и алатима који се заиста користе у агенцијама, медијима и дигиталној индустрији. Учење о дигиталним медијима је кључ за разумевање како свет функционише данас.
Шта ћеш научити и зашто је ФДН избор "будућности"?
Ако би чак и најнапреднија вештачка интелигенција, попут наше Лиле Савић, бирала факултет, изабрала би онај који гарантује релевантност и примењивост знања. Иако Лила, као АИ, не може да буде студент, знање које се стиче на ФДН-у кључно је за разумевање њене појаве и утицаја.
Ево шта те чека на Основним академским студијама Дигиталних медија и комуникација:
- Креирање и вођење дигиталних кампања које стварају јаке емоције и ангажују публику.
- Савладавање алата за видео продукцију, графички дизајн и управљање друштвеним мрежама.
- Разумевање аналитике и трендова у дигиталном маркетингу.
- Примену СЕО оптимизације и storytellinga за изградњу препознатљивог бренда.
- Коришћење вештачке интелигенције у медијској продукцији и комуникацији.
Уместо сувопарне теорије, настава је осмишљена тако да студенти одмах примењују знања у пракси – кроз радионице, тимске пројекте, сарадњу са стручњацима из индустрије и реалне примере из домаће и светске дигиталне сцене. Овде не учимо напамет. Учимо да мислимо другачије, да комуницирамо паметно и да будемо глас нове генерације.
Где све можеш да радиш након дипломе?
Већ током студија имаћеш прилику да радиш на правим пројектима, сарађујеш са агенцијама и медијима, и стекнеш искуство које ће ти отворити врата на тржишту рада.
Захваљујући мултидисциплинарном приступу и практичним вештинама које се стичу, дипломци смера "Дигитални медији и комуникације" тражени су у ПР и маркетиншким агенцијама, медијским кућама, дигиталним и стартап компанијама, за брендове који развијају сопствене садржаје, као и у институцијама и невладиним организацијама.
Ево и неких од најпопуларнијих и најплаћенијих позиција за које се школују студенти Факултета друштвених наука:
- Стручњак за дигитални маркетинг: На овој позицији директно помажеш компанијама и индустријама да развијају свој бренд, промовишу га и пласирају производе и услуге на најбољи могући начин. То је динамичан посао који ти доноси бројна познанства, одличну зараду и могућност да направиш прави пробој на тржишту.
- Медија планер: Увек ћеш бити у сржи свих важних догађаја и дешавања. Твој задатак је да креираш акционе планове и стратегије за рекламне кампање, осигуравајући да права порука стигне до праве публике.
- Стручњак за односе са јавношћу (ПР): Осим добрих финансија, бићеш веома важна личност у сваком друштву и, посебно, у компанијама. Главни задатак ПР-а јесте да створи и одржава повољан имиџ клијента, а посебан је изазов решавати проблеме у кризним ситуацијама, што даје посебну чар овом послу. Динамика и плата овде иду руку под руку, а неретко је и веома забавно.
- Комјунити менаџер: Ова професија доживела је велику експанзију и наставиће свој тренд потражње. Твој главни задатак је да се бавиш оглашавањем компаније кроз друштвене мреже, кроз планове и стратегије и кроз СЕО управљање, градећи лојалне online заједнице.
- Веб менаџер: Једна од новијих професија, чија се експанзија тек очекује. Уз високу плату, радни задаци ове позиције су и креирање садржаја веб страница, као и јасно структурисање стандарда који су потребни клијенту. То је креативан посао који пружа могућност да се свакога дана усавршаваш и креативно развијаш.
Упис је отворен!
Број места је ограничен, а интересовање велико. Ако желиш да будеш део генерације која не прати трендове већ их ствара, прави је тренутак да се пријавиш. Не пропусти прилику да своју креативност преточиш у успешну каријеру!
Уписни формулар пронађи ОВДЕ и оствари 25% попуста приликом плаћања школарине у целости.