АКО НЕ НОСИТЕ БУС ПЛУС, НИШТА ОД ПУТОВАЊА: Од јуче нема више шверца у "Бг возу"
Постављене контролне рампе на три од шест железничких станица широм престонице
Уколико желите се возите Бг возом, не заборавите да понесете своју бусплус картицу. Јуче су са радом почеле рампе на улазима у поједине железничке станице због чега ћете обавезно морате да валидирате своју карту при уласку на перон.
ВЕСИЋ: Затекли смо 4, а сада имамо 55 градилишта у Београду
Око 40.000 људи дневно користи услуге Бг воза, а велики проценат међу њима се "шверцује" јер су валидатори у композицијама поломљени, а контроле нема. Било је више покушаја да се поставе апарати у возилима, али би они били потпуно демолирани већ после неколико недеља или чак дана. Досетили су се да направе и металне оклопе за валидаторе, али без успеха.
ВЕСИЋ: Радови у Љутице Богдана завршени пре рока (ФОТО)
Панчевачки мост, Вуков споменик и Карађорђев парк су прве станице које су добиле рампе, а у будућности је планирано да се систем наплате уведе и на осталим станицама у граду.
Ова измена нашла је на подељена мишљења путника. Док неки сматрају да је увођење контроле прави потез, други су се навикли на гратис услугу.
- Крајње је време да се уведе овако нешто у Београду, нормално је да сви имамо карту. Више нико неће моћи да се шверцује и сигурно је да ће контролорима бити много лакше. Они не могу да уђу на баш свакој станици и провере да ли сви имају карту код себе- каже Дејан Радић, пензионер.
Противници контроле сматрају да је она погрешна из више разлога, а два главна које наводе су квалитет услуге и цена карте коју сматрају непримереном условима вожње.
-Ово је стварно нечувено. Погледајте само на шта нам личе возови, зашто да платим да седим у прљавом вагону који је притом потпуно ишаран. Возим се сваког дана - огорчена је студенткиња Јована Стојановић.
СИНИША МАЛИ ПОСЕТИО ТЕХЕРАН: Ево како је изгледало кад је ВОЗИО МЕТРО! (ВИДЕО)
Контролне рампе нису једина промена која нас очекује у вожњи. Од јуче контроли директно уручују прекршајне пријаве путницима, уместо да их шаље комунална полиција. Контрола директно шаље податке комуналцима, а они одмах враћају прекршајне налоге са подацима шверцера. Налози ће се одмах штампати на апаратима и директно уручивати путнику. Овако ће се смањивати трошкови издавања прекршајних налога, којих има између 12.000 и 15.000 месечно.