ОГЛАС
ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ОБЈЕКТА ТЕХНИЧКОГ ПРЕГЛЕДА СА СЕРВИСНИМ УСЛУГАМА У БЛОКУ 45 НА НОВОМ БЕОГРАДУ
ЈАВНО КОМУНАЛНО ПРЕДУЗЕЋЕ ЗА ЈАВНЕ ГАРАЖЕ И ПАРКИРАЛИШТА ,,ПАРКИНГ СЕРВИС” БЕОГРАД, Београд, Ул. краљице Марије бр. 7, објављује:
ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ОБЈЕКТА ТЕХНИЧКОГ ПРЕГЛЕДА СА СЕРВИСНИМ УСЛУГАМАУ БЛОКУ 45 НА НОВОМ БЕОГРАДУ
Предмет: давање у закуп објекта техничког прегледа са сервисним услугама у Блоку 45 на Новом Београду, Ул. Јурија Гагарина бр.165, нето П=390,04м2. Објекат се издаје без опреме у виђеном стању, без права закупца на преправке и адаптацију простора уколико закуподавац за то није дао изричиту сагласност.
Опис: Објекат се састоји из низа функционалних група просторија: простор за технички преглед возила, простор линије за прање путничких возила, радионица, канцеларијски простор, санитарне и „нус“ просторије. Структура објекта са прегледом просторија дата је у конкурсној документацији.
Намена: Технички преглед са сервисним услугама. Висина закупнине, осталих трошкова и начин плаћања: почетна цена закупа објекта без опреме на месечном нивоу износи 2.700,00 ЕУР са ПДВ-ом, која се плаћа унапред до 5-ог у месецу за текући месец, обрачунато у динарској противредности по средњем девизном курсу НБС, на дан плаћања. Поред закупнине, понуђач сноси и режијске трошкове за извршене комуналне услуге (ел. енергије, воде, изношење смећа, телефонске и интернет услуге, као и др. трошкове који се односе на објекат) у висини и о доспелости одређеној рачунима добављача тих услуга, као и трошкове текућег одржавања објекта и простора у Комплексу.
Дужина трајања и период закупа: 12 месеци, почев од 15.08.2016. до 15.08.2017. године. Издавање објекта у подзакуп није дозвољено без сагласности Закуподавца.
Право учешћа у поступку: домаће и страно правно лице. Понуђач мора бити регистрован за обављање делатности техничког прегледа минимум 10 година.
Поступак давања у закуп: Прикупљањем затворених, ковертираних понуда на обрасцима из конкурсне документације, са захтеваним доказима:
- 1. Извод о упису у регистар АПР-а односно у др. одговоарајући регистар, не старији од 6 месеци од дана објављивања огласа, уговор о отварању и вођењу рачуна код банке, потврду о додељеном ПИБ-у и потврду о извршеном евидентирању за ПДВ, уколико је у систему ПДВ-а;
- Да понуђачу није изречена мера забране обављања регистроване делатности која је на снази у време објављивања позива;
- Да је понуђач измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије или стране државе када има седиште на њеној територији;
- Да је понуђач уплатио депозит у висини од 12 месечних закупнина на текући рачун ЈКП „Паркинг сервис“ 325-9500700036027-75 код ОТП банке Србија а.д. Нови Сад, сврха уплате „Учешће по огласу за давање у закуп објекта техничког прегледа са сервисним услугама у Блоку 45 иуз понуду достави доказ о уплати (извод).
Понуђачима који нису изабрани износ депозита биће враћен на текући рачун са којег је уплата извршена, а понуђачу који буде изабран, уплаћени износ депозита урачунаће се као закупнина за 12 месеци.
Начин избора: Уговор о закупу биће додељен понуђачу који понуди највишу цену закупа, а која мора бити већа од почетне цене закупа из тачке 4. Уколико више понуђача понуди исту цену закупа, уз прихватање осталих услова из огласа, закуподавац задржава право избора најбољег понуђача.
Преузимање конкурсне документације: Конкурсна документација се може преузети у просторијама ЈКП „Паркинг сервис“, на адреси Београд, Кнеза Вишеслава бр. 27 (СРЦ „Пионирски град“), канцеларија бр. 11, сваког радног дана од 08 до 15 часова, почев од 02.08.2016. до 04.08.2016. године.
Разгледање објекта: Сваким даном у времену од 08 до 15 часова, уз претходну најаву на тел: 064/8141-024 или 011/222-8-064почев од наредног дана од дана објављивања огласа.
Достављање понуда: Понуде се достављају непосредно или препорученом поштом, у затвореној коверти на адресу из тачке 9, Писарница Предузећа, са назнаком: „Понуда на оглас за давање у закуп објекта техничког прегледа са сервисним услугама у Блоку 45 - не отварати“. Понуде достављене препорученом поштом морају пристићи и бити заведене у Писарници Предузећа најкасније до дана и часа одређеног за предају понуда, а у противном ће се сматрати неблаговременим.
Понуде се предају најкасније до 05.08.2016. године до 11 часова.
Отварање понуда и избор понуђача: Отварање понуда ће се обавити јавно, дана 05.08.2016. године у 11.30 часова.Избор најповољније понуде извршиће се у року од 3 дана од дана јавног отварања понуда, о чему ће понуђачи бити обавештени писаним путем, а са изабраним понуђачем, закључиће се уговор о закупу.Додатне информације и обавештења могу се добити сваког радног дана од 08 до 15 часова, на телефон 011/222-8-064 (за опште услове) и 064/8141-024 (за техничка питања).