АМАЗОН ДОМИНИРА ТРЖИШТОМ ИНДИЈЕ: У трку се укључује ОЗБИЉАН конкурент!
Тржиште добија јаку конкуренцију
Са 100 милиона нових интернет корисника сваке године, Индија је нарочито интересантно тржиште за америчку компанију за онлајн трговину Амазон, али ће због великих инвестиција индијског ривала Флипкарта, битка за доминацију на том брзорастућем тржишту е-трговине тек почети да се загрева.
НОВА УТАЈА ПОРЕЗА У АМЕРИЦИ: Фирме сакриле 1.600 милијарди долара у офшор пореским оазама
Амерички гигант ЕПЛ ПРУЖА ПОМОЋ ТОШИБИ?
Индијска платформа за онлајн трговину Флипкарт најавила је ове недеље да је од водећих међународних компанија, попут Мајкрософта, Ибеја и кинеског Тенсента, прибавила средства у износу од 1,4 милијарде долара, што је највећа сума коју је икада прикупила једна индијска старт-ап компанија, оцењује агенција Франс прес.
Welcome то the family Тенцент, @eBay (@ebayindia) & @Microsoft! https://t.co/IS4awolYZq— Флипкарт (@Flipkart) Април 10, 2017
Компанији Флипкарт, старој десет година, хитно је неопходна сва расположива помоћ како би се надметала са Амазоном, након што је та америчка компанија одредила Индију као глобални стратешки приоритет, најављујући пет милијарди долара инвестиција.
- Потребна им је значајна сума готовине како би се надметали на тржишту са Амазоном - каже директор компаније Интернешнел дејта корпорејшн, Џајдеп Мехта.
Сваке три секунде, један грађанин Индије се први пут конектује на интернет, према подацима Гугла. Сваки трећи Индијац тренутно користи интернет, а предвиђа се да ће њихов број порасти за 300 милиона до 2020. године, углавном због растућег коришћења смартфона. Амазон је ушао на индијско тржиште 2013. године, брзо преузимајући локални стартап Снеп дил (Снапдеал), чиме је постао други највећи играч на том тржишту.