Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

БИЋЕ БОРБЕ И ЗА ЋЕВАПЕ: У Лидлу пола килограма ћевапа 150 динара

15.10.2018. 09:41
Пише:
Србија Данас/Република
Lidl
Лидл / Извор: Србија Данас

Дугачки редови, гурање лактовима и трка колицима до фрижидера са месом - слика је коју већ од данас поново можемо да очекујемо у "Лидл" радњама

Само што ће уместо пилетине сада кренути јагма за ћевапима. Економиста Владана Хамовић овакву навалу објашњава иначе високим ценама меса у продавницама.

НОВО ПРАВИЛО ДАНАС СТУПА НА СНАГУ: На пумпама у Србији више ништа неће бити исто

- Месо је код нас доста скупо. Довољно је поменути да је цена говедине отишла на 850 динара, а риба, која је некада била доступна и за обичан народ, сада је папрена. Мислим да ће се сада показати да има простора за спуштање цена на тржишту - оцењује Хамовићева.

Није све, међутим, само до новца, додаје Горан Паповић, председник Националне организације потрошача Србије. Како он објашњава, месо је управо један од артикала у чији се квалитет у Србији највише сумња, па су потрошачи једва дочекали долазак новог произвођача.

lidl
лидл / Извор: Србија Данас / Јелена Обрадовић

- Према последњим истраживањима која смо радили, у месо се највише сумња. "Лидл" се представио као компанија која гарантује за квалитет, њихове интерне контроле заиста и јесу строге, а то је оно што су купци, нарочито кад је месо у питању, највише желели да чују - сматра Паповић.

И док ће ћевапи ове недеље бити пандан пилетини, јефтине банане биће замењене поморанџама. Оне ће до среде у "Лидлу" бити дупло јефтиније него у осталим продавницама и коштаће по килограму свега 100 динара.

Купци у НЕВЕРИЦИ! Лидл уводи ново правило: Јефтине цене, али... Казна за паркинг 100 евра!

Економиста Миладин Ковачевић каже да се ствара оштра конкуренција и да је извесно смањење цена и у осталим маркетима у земљи:

- Са већом конкуренцијом на тржишту мора доћи или до пада постојећих цена или до успоравања њиховог раста, што је у оба случаја добра вест за потрошаче.