Чувени трговиснки ланац долази у Србију: Могу да имају чак до 80.000 производа
Међународни трговински ланца Carrefour је заинтересован за улазак на српско тржиште, саопштило је Министарство унутрашње и спољашње трговине.
Састанак је одржан на иницијативу једног од водећих трговинских ланаца у Европи, који је присутан у више од 30 земаља, са приходима који се мере десетинама милијарди евра.
Њихов императив је тржиште регулисано по прописима Европске уније и здрава конкуренција међу трговинским ланцима.
- Долазак трговинских ланаца попут Carrefour-a свакако би допринео јачању конкуренције, већем избору за потрошаче и доступности квалитетних производа по конкурентним ценама. Наш циљ је да тржиште буде динамично, здраво и стабилно - у корист грађана - изјавила је министарка Лазаревић после састанка.
Трговински ланац Carrefour је познат по великом избору прехрамбених и непрехрамбених производа, високим стандардима услуге, као и по програмима подршке локалним произвођачима и одрживој производњи. У Evropi,Carrefour успешно комбинује хипермаркете, супермаркете и мале градске продавнице, прилагођавајући понуду потребама локалног тржишта.
Да подсетимо, у септембру 2024. године је објављено да је Carrefour преко своје филијале у Грчкој планирао да направи велику експанзију на Балкану. Почетком 2024. отворени су први супермаркети у Бугарској, а тада се очекивало и да се пословање прошири и на тржиште Србије.
Ретаил анд Море из Грчке, ексклузивни партнер Carrefour-a је пре две године основао своју филијалу у Србији. Након потписивања уговора са француском групом, грчка компанија је тражила партнера у Србији, али како до тога није дошло, започети су преговори о аквизицији познатог ланца. Преговори су, како су тада писали медији, у завршној фази и оћекивало се да се француски ланац готово појави у Србији током 2025. године.
Хипермаркети Carrefoura могу имати од 20.000 до чак 80.000 производа, а њихова површина иде од 2.400 до 23.000 квадрата. Готово 60 одсто радњи чине мале продавнице (8.771), следе супермаркети којих је 4.166, а на трећем месту су хипермаркети (1.161).