ДИГИТАЛ DAY 2025: АИ и људска креативност - трансформација маркетинга данас
Најзначајнији регионални догађај из области дигиталног маркетинга, Дигитал Day 2025, спрема се да отвори врата посетиоцима 29. и 30. маја у Дому омладине Београда.
Под слоганом "У центру пажње", овогодишњи догађај доноси дубинску анализу улоге вештачке интелигенције у трансформацији маркетиншке индустрије кроз предавања водећих стручњака и тематске панеле.
Дигитал Day 2025 окупља експерте који ће поделити практична знања о имплементацији АИ решења у маркетиншким стратегијама и помоћи учесницима да боље разумеју како искористити предности нових технологија без губитка људске креативности.
Инспиративни говорници који померају границе дигиталног маркетинга
Овогодишњу конференцију предводе стручњаци који обликују будућност индустрије:
Ђурађ Царановић из Фундус Херитаге Вентурес долази са озбиљном причом – преко 220.000 АИ агената имплементираних широм света који свакодневно уче о понашању корисника. У свом предавању "Шапат између клика и одлуке", Ђурађ ће открити шта ови АИ агенти знају о корисницима, а што традиционална аналитика пропушта да види. Његов методолошки оквир који спаја вештачку интелигенцију, бихевиоралну економију и податке у реалном времену већ је трансформисао стратегије бројних глобалних компанија.
Филип Барањски из Google-a доноси две деценије богатог искуства у свим комуникационим каналима и свеже погледе на примену АИ решења. Радио је са гигантима као што су SABMiller, Пепсицо и Амазон, а предводио је дигиталне трансформације великих брендова у чак 25 земаља. У свом предавању "Модерн маркетинг ин АИ ера", Филип ће открити како се суочити са драматичним променама у маркетингу и искористити најновије АИ алате за боље повезивање података и тимова.
Александар Николић, човек иза AIChatBot.rs, представиће како су његови АИ четботови освојили call центре и компаније широм Европе, Србије и Латинске Америке. Као најмлађи интернационални директор маркетинга у Европи, Александар доноси јединствену перспективу о конверзацијском АИ маркетингу и аутоматизацији процеса кроз савремене технологије.
Анђелко Трпковић, који већ осам година води Публицис Гроупе Адриатиц, поделиће искуства из своје 25-годишње каријере у индустрији комуникације. Анђелко је радио на очувању и развоју креативних агенција Лео Burnett, Публицис и Saatchi & Saatchi, као и медијских агенција Зенит и Старцом. У свом излагању говориће о балансу између креативности и технологије у савременом маркетингу, са дозом скептицизма у погледу употребе АИ.
Панели који откривају будућност маркетинга
Овогодишњи програм доноси три специјализована панела који ће дубински истражити различите аспекте АИ револуције:
Панел "АИ инфлуенсери" бави се феноменом виртуелних личности које све више преузимају дигитални простор. Дискусија ће обухватити критичко преиспитивање поверења публике према "непостојећим" личностима и изазовима са којима се суочавају традиционални инфлуенсери када се такмиче са дигиталним аватарима који "никада не праве грешке". Посебан фокус биће на етичким дилемама које прате овај растући тренд.
"Медијски АИ панел" суочава се са стварношћу у којој корисници дигитални садржај конзумирају брзином светлости. Стручњаци ће представити напредне АИ стратегије за привлачење пажње публике у ери у којој је просечно време задржавања на садржају свега 1.7 секунди. Панел ће понудити конкретне савете за имплементацију предиктивног медиа buying-a и креирање садржаја који има моћ да заустави бесконачно скроловање.
"Креативни АИ панел" истражује танку линију између ефикасности и аутентичности у маркетиншким кампањама. Учесници ће размотрити како брендови могу искористити моћ вештачке интелигенције за персонализована искуства, а истовремено остати верни свом идентитету и вредностима које су изградили годинама. Панел ће понудити практичне смернице за балансирање између АИ иновација и очувања бренд идентитета.
AdEx истраживање – реална слика тржишта
Конференција ће започети представљањем резултата AdEx истраживања за претходну годину. Ова годишња анализа тржишта дигиталног оглашавања пружа учесницима драгоцене податке о трендовима и актуелном стању индустрије, што је кључно за стратешко планирање маркетиншких активности у наредном периоду.
Дигитал Day 2025 је незаобилазна прилика за све који желе да остану у кораку са најновијим трендовима и практичним применама вештачке интелигенције у дигиталном маркетингу. Кроз два дана инспиративних предавања и интерактивних дискусија, учесници ће добити знања и алате потребне за успешно навигирање кроз изазове које доноси АИ ера.
Придружите се водећим стручњацима 29. и 30. маја у Дому омладине Београда и постаните део важног дијалога о будућности дигиталног простора где је човек у центру пажње. За више информација и котизације посетите DigitalDay.rs.