ДИГИТАЛ DAY 2025: Нове звезде светске дигиталне сцене стижу у Београд
Регионална дигитална сцена са нестрпљењем ишчекује 29. и 30. мај, када ће Дом омладине Београда угостити Дигитал Day 2025, конференцију која под слоганом "У центру пажње" окупља водеће домаће и међународне стручњаке.
Нови keynote говорници, посебне погодности за младе професионалце и ексклузивни афтер евент програм ће заокружити ово дводневно искуство.
Док вештачка интелигенција убрзано мења правила игре у дигиталном маркетингу, Дигитал Day наставља традицију представљања најсвежијих идеја и приступа кроз састав предавача који спајају практично искуство са визионарским погледом на будућност.
Уз већ најављене говорнике, овогодишњи Дигитал Day представља још три изузетна стручњака из света креативних индустрија и дигиталног маркетинга:
Фран Мубрин, креативни директор у 404 Agency и партнер у MYTY групи, долази из Загреба са интригантном презентацијом "Наïве Артист Меетс Артист". У овом истраживачком пројекту, Фран користи вештачку интелигенцију како би подстакао размишљање о аутентичности уметничког стваралаштва у ери када се уметност може генерисати на захтев. Као извршни креативни директор, Фран води интердисциплинарни тим од преко 30 дизајнера, copywritera, продуцената и аниматора у реализацији врхунских пројеката за клијенте из различитих индустрија.
Нермин Нино Касуповић, ЦЕО и креативни директор Effect Agency, доноси јединствени приступ дизајну који спаја скандинавски минимализам са топлином балканског израза. Овај креативац из Бихаћа стоји иза бројних награђиваних кампања за регионалне и европске клијенте, укључујући златну и сребрну награду на Но Лимит Advertising Фестивалу 2024. за бренд Пливит Адриа. Нерминов неконвенционални спој улога – дизајнер, креативни директор и произвођач трахане – обећава интересантан поглед на дигитални маркетинг данашњице.
Катажина Кабјеж, Insights Дирецтор ЦЕЕ при компанији Теадс, говориће о револуционарном приступу оптимизацији креативних решења кроз вештачку интелигенцију. Њена презентација "Схапинг Winning Адс: How АИ Пре-Тестс Цреативе Импацт" фокусираће се на пионирски рад Теадс-а у коришћењу предиктивне вештачке интелигенције за тестирање креативних решења пре лансирања кампања. Ова иновативна технологија омогућава тестирање на великом узорку, нудећи прецизна предвиђања корисничке пажње и ангажовања, помажући брендовима да максимизирају утицај уз уштеду времена и ресурса. Са скоро 20 година искуства на клијентској страни у ПКО БП банци и Оранге Полска, Катажина доноси богата знања из области управљања брендом и маркетинг стратегија.
Олакшан приступ младим професионалцима
У циљу подршке младим професионалцима и њиховом активнијем укључивању у дигиталну индустрију, ИАБ Сербиа уводи посебне јуниорске котизације по значајно сниженим ценама. Ова иницијатива омогућава студентима, практикантима и онима на почетку каријере да приступе знању, инспирацији и networkingu са водећим стручњацима кроз конференцију Дигитал Day 2025.
MIXX Awards и афтер party као врхунац догађаја
Други дан конференције биће завршен свечаном доделом MIXX Awards Сербиа 2025, која слави најкреативније и најефикасније кампање на домаћем дигиталном тржишту. Ово престижно признање представља прилику да се истакну најбољи пројекти и тимови који су померали границе у претходној години.
Након церемоније, учесници ће имати прилику да се опусте и прославе на афтер евент окупљању у Евент Центру Бетон, уз музику, опуштену атмосферу и прилику за неформално умрежавање са колегама из индустрије.
Дигитал Day 2025 поставља нове стандарде за конференције у региону, комбинујући едукативни садржај светске класе са друштвеним догађајима који јачају везе унутар дигиталне заједнице. Будите део дигиталног догађаја године 29. и 30. маја у Дому омладине Београда.