ДИГИТАЛ DAY 2025: Повратак човека у центар дигиталне револуције
У време када вештачка интелигенција преузима примат у дигиталном свету, конференција Дигитал Day 2025 доноси кључно питање: како задржати људски фактор у центру технолошког напретка?
Под слоганом "У центру пажње.", најзначајнија регионална конференција о дигиталном маркетингу одржаће се 29. и 30. маја у Дому омладине Београда.
Интернет револуција је континуирани процес без краја. Питање које се намеће јесте: Јесмо ли довољно информисани и способни да га разумемо и правилно користимо? Управо овај изазов представља централну тему овогодишњег Дигитал Day-a.
Данас је АИ у центру пажње као један од најмоћнијих алата који обликују будућност дигиталног оглашавања. Као несумњиви game-changer, вештачка интелигенција оптимизује таргетирање, персонализује садржај и побољшава ефикасност кроз брзу анализу података. Међутим, истовремено расте забринутост због њеног утицаја на приватност, сигурност података и способност да замени људску креативност.
У данашњем дигиталном простору, људско искуство мора остати приоритет. Технологија је створена од стране људи да служи људима. Етичка разматрања морају бити водиља у развоју и имплементацији нових технологија. Ако је вештачка интелигенција у центру пажње, она не може стајати сама - мора бити у служби човечанства.
На 14. издању Дигитал Day-a, истражићемо начине за дизајнирање инклузивнијег и кориснички оријентисаног интернета. Стручњаци и иноватори из индустрије технологије, медија и маркетинга окупиће се да поделе своја искуства и истраже како сви можемо учествовати у овој трансформацији.
Врхунски говорници на Дигитал Day 2025
Овогодишњу конференцију предводе реномирани међународни стручњаци:
Константин Камарас, суоснивач и почасни председник ИАБ Еуропе, доприноси конференцији својим огромним искуством. Као суоснивач ИАБ Еуропе из 2002. године и најдуже служећи председник Управног одбора, Константин тренутно обавља функцију почасног председника од 2018. Такође води пројекат "Најбоље праксе у дигиталном издаваштву" при ОПА Еуропе.
Колин Луис, директор Ретаил Медиа Works, доноси експертизу из области малопродајних медија. Сарађује са највећим светским брендовима на развоју њихових могућности дигиталног пословања у Великој Британији, Немачкој, Аустралији, Новом Зеланду и Турској. Као вишеструко награђивани међународни маркетиншки стручњак са више од 25 година искуства, саветује брендове високе класе у индустријама робе широке потрошње, путовања, технологије и е-трговине.
Лиз Лон из Финанциал Тимес-а има 12 година искуства у вођењу тимова за производе и 3 године у развоју сопствених бизниса. Њен рад фокусиран је на примену вештачке интелигенције у финансијама, некретнинама, здравству и образовању. Тренутно води тим за производе који развија АИ алате за Финанциал Тимес.
Дводневни програм пун инспирације
Дигитал Day 2025 доноси богат програм током два дана конференције. Конференција ће традиционално бити отворена представљањем резултата AdEx истраживања за претходну годину. Први дан ће бити посвећен пресеку стања у дигиталној индустрији, док ће други дан представити практичне примере из области примене вештачке интелигенције.
Кључне теме укључују интеграцију вештачке интелигенције у креативне процесе, изазове у заштити приватности корисника, трансформацију малопродајних медија кроз дигиталне технологије и будућност дигиталног издаваштва у ери аутоматизације.
Дводневни формат омогућиће дубљи увид у све аспекте односа човека и технологије. Посебан нагласак биће стављен на практичне примере успешне сарадње између људске креативности и вештачке интелигенције, са студијама случаја из водећих светских агенција и брендова.
У центру пажње
Слоган наглашава кључну поруку конференције – дигитални простор мора бити обликован према потребама човека, од стране људи, са људским вредностима у центру.
У времену када вештачка интелигенција све више преузима контролу над дигиталним светом, кључно је задржати људску перспективу и осигурати да технологија служи побољшању људског искуства, а не обрнуто. Дигитал Day 2025 пружа платформу за размену идеја које ће обликовати будућност дигиталне индустрије у којој је човек у центру пажње.
Дигитални маркетинг данас се налази на прекретници између све моћнијих АИ алата који мењају начин на који креирамо садржај и растуће свести о потреби очувања аутентичности у комуникацији са потрошачима. Дигитал Day 2025 биће место где ћемо заједно тражити одговоре на питање како постићи оптимални баланс.
Придружите нам се 29. и 30. маја у Дому омладине Београда и постаните део овог важног дијалога о будућности дигиталног простора. Котизације су доступне ОВДЕ.
Mixx Awards
Као сваке године свечана додела MIXX награда ће се одржати након завршетка конференције Дигитал Day, овај пут 30. маја у Клубу „Бетон“ у Београду. Подсећамо да је пријава отворена до 30. априла у поноћ и да је од ове године нови правилник доноси јасније дефинисане критеријуме и процедуре.