Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Дигитал елита на овогодишњој Дигитал Day конференцији

20.04.2018. 14:45
Пише:
Србија Данас
Branislav Perić
Бранислав Перић / Извор: Фото: Промо

По осми пут ће престоница Србије бити центар знања и хуб најновијих трендова и тенденција из поља дигиталног и интерактивног маркетинга

У београдски ЈДП, 8. и 9. маја стижу експерти из поља дигиталног маркетинга, у улогама предавача и панелиста најпрестижније регионалне дигитал конференције.

По осми пут ће престоница Србије бити центар знања и хуб најновијих трендова и тенденција из поља дигиталног и интерактивног маркетинга.

Сигнал новог времена ће се ширити из Југословенског драмског позоришта кроз инспиративна предавања, динамичне панеле и размену идеја са врсним, регионалним и светским стручњацима. Са позоришне бине ће се посетиоцима, поред већ најављених Ане Анђелић, Бриана Morrissey-a, Chapin Цларк-а и других, обратити и Фредрик Carlström, Бранислав Перић, Olly Осборне…

Председник борда директора ИАБ Еуропе, Цонстантине Камарас, ће свечано отворити овогодишњи Дигитал Day, најзначајнију и најпрестижнију дигитал конференцију региона, коју организује управо српски огранак ИАБ-а.

Фредрик Carlström, оснивач и креативни директор C&CO ће се на овогодишњој конференцији бавити питањем: “How дигитал ис дисмантлинг the импортанце оф the бранд анд what ит меанс то цомпаниес, публисхерс анд агенциес?”

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

Према Фредериковим речима, прошло је време сезонских кампања чији је циљ грађење бренда. Компаније сада морају да почну да се баве активном комуникацијом производа, услуга, продајом и маркетингом у исто време, а неретко и да реагују у реалном времену.

Фредерик иза себе има импозантно консултантско искуство у сарадњи с брендовима као што су Блоомберг, Икеа, Волво, Естéе Лаудер, МоМА, а посебно занимљива ставка јесте сарадња са Белом кућом, за време мандата председника Барака Обаме.

Бранислав Перић ће на Дигитал Day-u држати предавање под називом “The рисе оф прецисион advertising анд the fall оф good олд царпет бомбинг” у оквиру ког ће бити речи о важности дате, кроз познату тврдњу да ће у будућности “дата бити скупља од новца”.

Србија жели економију засновану на технолошким иновацијама: За ИТ сектор издвојено 65 милиона евра

Ваше мишљење о овој прогнози за будућност, можете изнети у ЈДП-у, 8. и 9. маја, а последњи контигент карата је у продаји и чека вас на овом линку.

Иначе, Бранислав долази из Париза где је на челу WITH дигитал orchestration, консултантске агенције са базама у Паризу и Мадриду. Са својим двадесетчетворочланим тимом свакодневно се труди да буде у току са најновијим променама и трендовима на тржишту, уз глобалне клијенте као што су Даноне, Л’Орéал, Бел и ЛВМХ.

Стеве Доол, бивши уредник Complex магазина и бренд консултант, у Београд стиже из динамичног Лондона.

Све због америчких санкција: Руси обуставили испоруку алуминијума Јапану

Он ће публици у ЈДП-у говорити на тему "Тоо Much оф а New Thing: When the Chase фор What’s Next Дилутес Your Бранд?" где ће се бавити питањима као што су: "Да ли је све ново и ефикасно? Да ли је боље увек бити другачији или градити бренд кроз дугорочно стратешко планирање?"