Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Француски гигант улаже у српски FitPass, лидера на домаћем тржишту

18.07.2019. 14:45
Пише:
Промо
Fit Pass
Фит Pass / Извор: Фото: Промо

Док српска економија очекује повећање француских инвестиција након посете председника Француске Емануела Макрона, једна домаћа компанија се већ изборила за исте.

Наиме, лидер на српском тржишту спорта FitPass у чијем систему се налази 1200 спортских објеката, заинтересовала је француског гиганта Уп групу, која је убрзо и решила да уложи управо у ову нашу компанију.

FitPass је званично објавио ново партнерство као и продају удела у капиталу овој француској мултинационалној компанији која послује у више од 30 земаља широм света. Иако већ има доминантну позицију на тржиштима Србије, Босне и Херцеговине и Грузије, FitPass ће од сада моћи још брже да се развија кроз кооперацију и константну финансијску, оперативну и едукативну подршку француског партнера. 

Улагањем у FitPass, Уп група шири своју понуду услуга, које њихови клијенти могу да пруже својим запосленима, те сад уз бенефиције из области хране, одмора, разних услуга и културно-уметничких активности, додају и спорт.

Уп група планира да понуди овај бенефит својој бази од више стотина хиљада компанија, јер ће на тај начин побољшати статус запослених и повећати проценат њиховог задржавања у радном односу. FitPass бенефит ће у самом старту бити представљен у 5 земаља.

- Улагање у производ FitPass-a је у савршеном складу са нашим главним стратешким приоритетима: диверзификовање понуде и учвршћивање нашег интернационалног присуства. Овакво решење, које омогућава приступ физичкој активности, нарочито када говоримо о односу послодавца према својим запосленима, одговор је на новонастала очекивања наших клијената и корисника бенефита. Врло је битно да само решење доприноси, у ширем смислу, политици јавног здравља и благостања, која се препознаје и признаје у оквирима  Светске здравствене организације - наглашава Јусеф Ашор председавајући и ЦЕО групације.

Огњен Радић, директор FitPass-a истиче:

- Занимање УП групе за нас представља велику част и изузетну могућност за наш даљи развој. Свеобухватна комплементарност FitPass-a и Уп групе кроз елементе попут бенефиција запослених, експертизе, историје и својих вредности, а посебно међународним присуством, омогућава интензивитет експанзије. Управо смо освојили наредних 10 година, читаву деценију!

Ognjen Radić
Огњен Радић / Извор: Фото: Промо

FitPass иновативно решење за растуће међународно тржиште

Фитнес тржиште на глобалном нивоу се сусреће са експоненцијалним растом, а овај тренд је примећен највише у Европи. Управо у том делу света број спортских чланарина расте у просеку 4% годишње од 2016. што је узроковало преко 60 милиона корисника у 2018. са обртом већим од 25 милијарди евра.

О Уп групацији:

Уп развија системе плаћања и организује решења која побољшавају бизнисе кроз разна тржишта, а такође и свакодневни живот запослених, као и обичних грађана будући да им нуди слободу избора и разноликост коришћења услуга.

Fit Pass
Фит Pass / Извор: Фото: Промо

Уп групација представља међународну корпоративну групу чија независност је гарантована уравнотеженим односима и поверењем међу стејкхолдерима. До сада имају 3.600 запослених који раде у више од 30 земаља, а до 2018. године је остварен промет од чак 532 милиона евра.

 

}