Интерактивне представе реализоване су у оквиру пројекта "Време је за породицу"
Бренд Schauma компаније Хенкел успешно наставља реализацију пројекта "Време је за породицу", а друга од укупно четири представе под називом "Да ли ме чујеш" одржана је са циљем истицања важности здравих односа унутар породице, чиме Schauma наставља да доприноси оснаживању породичних веза.
Присутни у Арт-простору "Кућа уметница" у петак, 25. априла, препустили су се уметничком концепту ауторки Миње Филиповић и Исидоре Трифуновић, у извођењу полазника "Студија културе говора и глуме" чувене глумице Миње Филиповић, и уз асистенцију Уроша Папића.
Вече које је породицу ставило у први план, модерирала је Исидора Трифуновић, сертификовани НЛП тренер и едукатор, приказујући публици емотивне и логичне изазове породичне динамике и представљајући породицу као место поверења и прихватања.
Публика је помно пратила дешавања на сцени, која су изазвала одушевљење и осмехе и подстакла на размишљање.
Према речима директорке маркетинга Милице Шљиванчанин, овакве представе су сјајна прилика да се сви подсетимо важности и улоге коју породица има за све нас.
-Из породице све креће, она је наш главни покретач, и када је добро и лоше, она је наше склониште и основа за даље. Изузетно сам поносна на све људе који су део оваквог пројекта, и овом приликом желим да захвалим дивној публици која је препознала квалитет представа и која нам је омогућила да чврсто и одлучно закорачимо у нову сезону- поручила је Милица Шљиванчанин.
Schauma већ више од 80 година брине о сваком члану породице и инспирише их да цене заједничке тренутке и стварају најлепше успомене. Тако је настао пројекат "Време је за породицу", који је започет у фебруару прошле године и већ после прве представе наишао на сјајне реакције публике.
Наредно извођење представе је планирано за 16. мај у 20 часова, када ће публика имати нову прилику да ужива у перформансу и да се повеже са собом и са својим најдражима.