ИЗ ИТАЛИЈЕ ПРАВАЦ КА СРБИЈИ Стиже прва тешка моторна дрезина после 16 година
Сјајна вест
Тешка моторна дрезина, коју је "Инфраструктура железнице Србије" набавила први пут након шеснаест година, кренула је данас из фабрике у Италији и очекује се да крајем следеће недеље стигне у Београд, саопштило је то предузеће.
Реч је о првој од укупно пет дрезина које је "Инфраструктура железнице Србије" уговорила са француском компанијом "Гајсмар", док ће преостале четири на српске пруге стићи до јануара 2020. године, наводи се у саопштењу.
Истиче се да су тешке моторне дрезине неопходне "Инфраструктури железнице Србије" за одржавање, пре свега електрифицираних пруга и да представљају механизацију неопходну за одржавање железничке контактне мреже и електротехничких постројења на српским пругама.

Усвојен предлог закона о агенцијском запошљавању: Ево шта он доноси (ВИДЕО)

НОВА ЕРА У ЖЕЛЕЗНИЧКОМ САОБРАЋАЈУ: Становници ове државе ће ПУТОВАТИ 1000 км на час

Желите успех на послу? Ево шест циљева које би требало да остварите до КРАЈА ГОДИНЕ
- Набавком механизације за одржавање електротехничке железничке инфраструктуре, стварају се услови да се у наредном периоду још интензивније наставе активности на текућем одржавању пруга, створе услови за безбеднији и редовнији железнички саобраћај, дужина лаганих вожњи сведе на минимум, а да се велика инвестициона улагања и пројекти модернизације који су у току валоризују у пуној мери - каже се у саопштењу.
Из "Инфраструктуре железнице Србије" подсећају да су у протекле четири деценије српске железнице набавиле само једну дрезину и то пре шеснаест година, што је за последицу имало изузетно лоше стање електротехничких постројења на српским пругама.

КОД КОМШИЈА СИВА ЕКОНОМИЈА У ПРОЦВАТУ Порез се највише избегава током лета, ТРЕНД РАСТА КРИЗЕ у ПОРАСТУ

Четири динара мушкарцу, један жени: Да ли су жене дискриминисане у оснивању предузећа?

Инвеститори нису желели да уложе НИ ЦЕНТ у његову идеју, а данас је главни на планети: Како се један Немац досетио да заради?
Вредност уговора је око четири и по милиона евра, а средства су обезбеђена из кредита Европске банке за обнову и развој.