Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Један производ који у Србији обожавају кренуо је да осваја Америку!

06.03.2019. 17:01
Пише:
Промо
Vreme, Beograd, šetnja, ljudi
Време, Београд, шетња, људи / Извор: Србија Данас / Саша Џамбић

Колико смо пута чули да родбина "преко океана" пати за производима који су им прирасли за срце када су живели у својој домовини

Често домишљају начине како да се докопају макар једног залогаја,  па пакети путују и по недељу дана авионом. Један производ биће им сада ближе – то је посебна кобасица Поли.

Годинама се причало како у Америци производе из нашег региона само можете наћи у неким специјализованим српским продавницама, најчешће у Чикагу и то по папреним ценама. Чини се да је Поли прва која је успела да оде корак даље.

Звезду међу кобасицама од краја овог месеца отпочела је са сопственом производњом у Америци! Поли Маде ин УСА наши ће, и не само наши, моћи да купују у  1.750 продавница широм Америке, а да би укус који сви воле остао исти, зачинске мешавине по оригиналној рецептури праве се у Птују и шаљу чак у Америку. Онда се у Чикагу даље производи најфинија кобасица која се за тили час нађе у рукама нових, али и оних старих корисника.

На питање зашто сада Америка када је Поли већ позната у целој Европи и региону, одговарају да су једноставно желели да буду креативни и да производ постане звезда и на другим континентима.

А за то им није требало много  времена. Сада већ давне 1974. године када је бренд Поли настао, нико није помишљао да ће она постати прва кобасица на европском тржишту и синоним за посебне кобасице. У међувремену је њена популарност расла и она се пробија као међународни бестселер, а потрошачи од Скандинавије до Средоземља па све до Дубаија данас неретко уз друге ђаконије са уживањем једу и Поли.

И они се на томе нису зауставили, већ су одлучили да Поли направи и прву пилећу шунку са чак 90 одсто чистог пилећег меса. Након Америке, Поли је спремна да освоји читав свет.

Звезда Поли за звезду НБА

Звезда НБА, Лука Дончић који је и најпознатији амбасадор овог бренда, први је испробао Поли посебне виршле и кобасице Маде ин УСА, а о томе како је баш он постао амбасадор из Путја кажу једноставно: "Мора бити као Поли: оригиналан, младалачки, духовит и амбициозан, а исто тако популаран и препознатљив. Поли је успела – повезала се са кошаркашким виртуозом Луком Дончићем."