Још једна награда за кампању Телекома Србија „Приче из роминга“
„Приче из роминга“, јединствена маркетиншка кампања из креативне радионице компаније Телеком Србија, освојила је престижну награду на овогодишњем конкурсу Удружења за тржишне комуникације Србије (УЕПС) у категорији дигитална инфлуенсер кампања.
Ово бронзано признање се придружује низу других награда за ову кампању, укључујући КАКТУС награду у категорији Инфлуенцер маркетинг и ДИСРУПТ награду за комуникацију у категорији ИТ и телекомуникације.
УЕПС награде, које се додељују више од пола века, препознају најквалитетније пројекте у области маркетинга и комуникација у Србији. Овогодишњи конкурс био је један од најпосећенијих и најконкурентнијих до сада, са великим бројем пријава и пројектима који су се истакли високим стандардима креативности и иновативности.
„Приче из роминга“ одушевиле су стручну јавност аутентичним приступом и способношћу да на иновативан начин комуницирају важне поруке. Кроз комбинацију инфлуенсер маркетинга, емотивног причања приче и паметне дигиталне медијске стратегије, кампања је доказала да компанија Телеком Србија није само лидер у технологији, већ и у креативним комуникацијама.
Испред компаније награду су преузеле Јована Матић, менаџерка за дигиталне маркетинг комуникације и Уна Забунов, шефица Службе за дигиталне маркетинг комуникације.
„УЕПС награда је потврда да када радимо са страшћу и визијом, резултати говоре сами за себе. 'Приче из роминга’ су пример како иновативне идеје и сарадња с талентованим људима могу постићи нешто јединствено. Наставићемо да стварамо кампање које инспиришу и остављају траг,“ поводом награде изјавила је Уна Забунов.
Овај успех је још једна потврда да је компанија Телеком Србија предводник у савременим тржишним комуникацијама и да помера границе креативности, постављајући нове стандарде у телекомуникационој индустрији.