РЕЧ СТРУЧЊАКА: Како сам надиграо моћни BBC и постигао 70 милиона прегледа на друштвеним мрежама
Најбољи британски online уредник на јубиларном Weekend Медиа Фестивалу
Када су друштвене мреже достигле бројке које се мере милијардама корисника, у целу причу озбиљно је ушла и психологија. Наука нам даје одговоре на питања ко је наш корисник, како до њега допрети и како се борити с негативним коментарима. Иако су друштвене мреже идеалан алат за остваривање директне комуникације с корисницима, истовремено су с практично апсолутном слободом изражавања постале место на којем брендови могу доживети најжешће нападе. Комуникација с незадовољним делом корисника може бити једна од најмукотрпнијих активности која постаје додатно неугодна када своје незадовољство исказују јавно, пред свима с којима покушавамо изградити квалитетан однос.
Како разумети незадовољне кориснике и одговорити на неугодне коментаре, у склопу предавања "Психологија друштвених мрежа и недруштвених коментара" на овогодишњем Weekend Медиа Фестивалу говориће Борис Шурија, психолог и аналитичар, директор аналитичке агенције Бехаве.
- Учесници предавања научиће како емпатизовати с онима који нас нервирају и раде против нас, како разумети шта су прави разлози у позадини таквог понашања и како на њих реаговати - казао је Шурија.
Темом друштвених мрежа бавиће се и Џон Лоренс, најбољи online уредник у Великој Британији чији "Channel 4" с десет пута мање фанова постиже већи број прегледа од моћног BBC-ja.
Његов награђивани медиј може се похвалити са чак 70 милиона прегледа видео прилога на друштвеним мрежама, а Џон ће на Weekendu појаснити како битним темама привући младу публику и то на њиховим мобилним телефонима.
- Ако се према младима понашамо с поштовањем, они ће нам то стоструко вратити јер ће се лако ангажовати по питању озбиљних тема све док су дистрибуиране на правилан начин. Када смо се почели окретати видео форматима на друштвеним платформама успели смо знатно повећати утицај нашем новинарству - изјавио је Лоренс.
Десети Weekend Медиа Фестивал ове се године одржава од 21. до 24. септембра у просторима старе Фабрике дувана у Ровињу, под генералним покровитељством Адрис групе. У свом првој deceniji Weekend је угостио готово 45.000 учесника: 1.000 говорника, 35.000 медијских, маркетиншких и ПР професионалаца, 3.500 студената и 5.000 акредитираних новинара из целе регије. Позиционирао се као највећи комуникацијски фестивал у југоисточној Европи, а први је најавио и неке од топ трендова попут мобилног оглашавања, нативе оглашавања, дигитализације, programmatica и blockchaina.
Weekend није резервисан само за предавања и дискусије, већ је и место за журке и networking који ће ове године бити подигнути на нови ниво. Пажљиво осмишљен музички програм одувек је био један од најјачих адута фестивала, а ове године ће бити и изненађења прилагођених великом јубилеју.