Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

КАКВА ЈЕ И КАКВА НИЈЕ СРПСКА ДИГИТАЛ СЦЕНА? Открива Александра Мартиновић на Дигитал Day Лите-у

02.06.2021. 18:43
Пише:
Промо
Promo
Промо / Извор: Фото: Промо

У оквиру Дигитал Day Лите-а одржаће се и  панел  дискусија „Стате оф дигитал: 2011 вс 2021“ чији је модератор Александра Мартиновић ЦЕО портал SrbijaDanas.com

Еволуција дигиталне индустрије у претходних десет година тема је најзначајније дигиталне конференције у региону Дигитал Day Лите, која ће се одржати у хибридном формату 3. јуна 2021, а моћи ће да се прати на сајту конференције Дигитал day.

У оквиру Дигитал Day Лите-а одржаће се и  панел  дискусија „Стате оф дигитал: 2011 вс 2021“ чији је модератор Александра Мартиновић ЦЕО портал SrbijaDanas.com. 

Она је овом приликом говорила о темама којих ће се дотаћи у оквиру панела, али је открила и њено виђење дигиталне индустрије и њене будућности.

 У оквиру конференције Дигитал Day Лите Ви модерирате први панел који ће носити назив “Стате оф дигитал: 2011 вс 2021”. Ко су учесници и о чему ће бити речи?  

- С обзиром да ИАБ слави 10.рођендан, било ми је логично и очекивано да направим кратак осврт на период између 3. јуна 2011. и 3. јуна 2021: Одакле се кренуло, а где се стигло када је дигитал у питању, да ли су у том периоду шансу за успех имали поједини док је данас имају сви, да ли смо прешли са терена локалне на терен глобалне конкуренције и како српски дигиталци трце трку дигиталне експертизе? На ова и многа друга питања и теме, одговоре це нам дати дигитални асови Срђан Шапер и Игор Жежељ. Њих двојица це, свако из своје перспективе (маркетинга односно медија), дати осврт на дигиталне промене, трендове, изазове и могућности - Каква је и каква није српска дигитал сцена?

Какво је Ваше виђење претходних 10 година дигиталне индустрије из угла особе која води један дигитални медиј? Које су се, по Вама, најбитније промене десиле у претходној деценији у овом сегменту и какво је Ваше мишњење како ће изледати наредна деценија?

- Једна реч која најбоље описује индустрију из које ја долазим је - доминатна динамичност, која од свих појединаца из индустрије тражи свакодневну прилагодљивост, тестирање нових алата, могућности, идеја... Нема стајања јер једина константа у дигиталу је континуирана промена, која је некада исцрпљујућа, али мени лично надахњујућа јер изазива, помера границе и оштри радозналост. Промене се огледају у брзини пласирања вести, интеграцији различитих платформи за пласирање цонтента, раста видео формата, а када је реч о оглашавању на дигитиалним медијима све је већи и доминантнији аспект аутоматизације огласног простора, rich формата и све суптилније брисање границе између уредницког и промотивног нативе цонтента. Наредна деценија це бити јос бржа, захтевнија, наглашенија доминација Гоогла, Facebooka и других друштвених мрежа је оно што ће од свих тражити додатну прилагодљивост и интеграцију. То је све оно сто можемо да претпоставимо, али не моземо да тврдимо - ДИГИТАЛ.

У сусрет Дигитал Day Лите-у изврши директор ИАБ Сербиа, Ненад Милић, је истакао због чега је 2011. година била важна када је у питању дигитална индустрија у Србији.

- Та година за нашу организацију симболички представља један период од када се заједница дигиталног маркетинга редовно окупља на догађајима као што су Дигитал Day и где сви заједно раде на подизању свести од новим трендовима у овој области. Протекла деценија је у том смислу нама важна јер вуче паралелу о томе где смо били некад, где смо сада и где можемо бити у наредном периоду.