Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

КОМПАНИЈА ЛИДЛ УВЕЛА ИНОВАТИВНИ ПРОГРАМ ПОДРШКЕ ЗАПОСЛЕНИМА

05.03.2024. 11:03
Пише:
Промо
Lidl
Лидл / Извор: Фото: Лидл Србија

Компанија Лидл Србија сваке године допуњује и унапређује бенефите за своје запослене са циљем да им омогући боље услове за рад и напредак.

Водећи се том жељом, компанија је сада увела иновативни Програм подршке запосленима (Employee Assistance Програм – ЕАП) као корак даље у овом процесу.

Овај иновативни програм подршке представља иницијативу која пружа стручну подршку свим запосленима у Лидлу, али и њиховим члановима уже породице, у превазилажењу потешкоћа у свакодневном животу. Саветовање у оквиру овог програма је бесплатно, брзо и ефикасно, а обављају га лиценцирани стручњаци са дугогодишњим искуством из области права, психологије и финансија. На овај начин, запослени се могу посаветовати на пример везано за правне теме као што су то питања непокретности, накнаде штете, затим у вези са проблемима у приватном животу који се тичу партнерских односа, стреса, зависности, депресије, али и финансијских ситуација које се односе на порез, осигурања, заштиту имовине и томе слично.

Подршка је доступна путем различитих канала, прилагођених потребама запослених, са жељом да се омогући лакоћа приступа и коришћења. Свако од запослених ће имати прилику да постави питање из наведених области путем телефона, портала или мобилне апликације, 24 часа дневно, 365 дана у години и потпуно анонимно, уколико то жели. 

Компанија Лидл Србија на овај начин пружа подршку запосленима у превазилажењу изазова како у професионалном, тако и у личном животу, са нагласком на свакодневне животне ситуације. Бесплатно и поверљиво саветовање и подршка је кључна услуга која се нуди, имајући у виду високе трошкове данашњих терапијских сесија и ограничену доступност са којом се многи запослени сусрећу. 

Програм подршке запосленима позиционира компанију међу пионире у овој области, док иновативни програм није само ресурс за решавање проблема, већ је симбол посвећености стварању здравијег и срећнијег радног окружења за све.

Подсећамо, компанија Лидл Србија је позната по конкурентним условима рада, а недавно су најављена и два повећања плата за запослене у продаји у току године, једнократне финансијске исплате, као повећање броја дана годишњег одмора са досадашњих 22 на чак 24 дана годишње, уз могућност остваривања додатног дана на сваке три године радног односа, до максималних 28 дана. Такође, запослени у Лидлу имају и широку палету атрактивних бенефита од којих су неки: приватно здравствено осигурање под једнаким условима за све запослене, рад од куће за радна места на којима је то могуће и континуирано усавршавање унутар земље, као и у иностранству. 

 

}