КОМПАНИЈЕ WMG И VTEX ПРЕДСТАВИЛИ ГЛОБАЛНЕ E-COMMERCE ТРЕНДОВЕ НА КОНФЕРЕНЦИЈИ XPERIENCE25
Ентерприсе e-commerce решења и преношење глобалног искуства на локално тржиште у фокусу заједничког наступа у Београду.
Компаније WMG (Wireless Медиа Гроуп) и VTEX, глобална платформа за дигиталну трговину, заједнички су организовали престижну конференцију Xperience25 у Београду. У оквиру заједничког keynote предавања под називом “Глобал commerce трендс: Fight фор цонсумер ownership анд profitability”, представници две компаније говорили су о најважнијим изазовима и трендовима који обликују будућност e-commerce индустрије на глобалном и регионалном нивоу.
Александар Петковић, Хеад оф Commercial Growth у компанији WMG Продуцт & Сервицес, нагласио је значај преношења глобалног искуства на домаће тржиште и прилагођавања светских пракси локалним потребама. Он је истакао да компаније у ретаил сектору у региону деле сличне изазове са глобалним лидерима, али да управо у томе лежи простор за напредак.
- Наше тржиште има потенцијал да брже усвоји најбоље глобалне праксе и да их претвори у стварне пословне резултате. Партнерство са VTEX-om омогућава нам да спојимо знање и искуство са различитих тржишта и преточимо их у решења која одговарају домаћим компанијама. Фокус нам је да помогнемо трговцима да унапреде продајне канале, оптимизују ланце снабдевања и изграде трајније односе са купцима - изјавио је Петковић.
Кирил Динов, Growth Леадер за Источну Европу и Пољску у компанији VTEX, говорио је о глобалним променама у ланцима снабдевања и њиховом утицају на профитабилност. Посебан акценат ставио је на раст модела директно-до-потрошача (Д2Ц) и Б2Б2Ц канала, наглашавајући да трговци широм света све интензивније траже начине да одговоре на растуће трошкове и притисак на марже.
- Ланац снабдевања се у потпуности променио. Произвођачи и дистрибутери прелазе на Д2Ц модел, што доноси више марже, али и додатни притисак на ефикасност. Технологија је данас роба – ваша платформа за дигиталну трговину мора да омогући брзу интеграцију канала, аутоматизацију и ваш сопствен маркетплаце. На тржишту са израженом конкуренцијом и растућим трошковима аквизиције, кључ успеха лежи у изградњи снажних односа са купцима, њиховом задржавању и повећању њихове лифетиме валуе (ЛТВ; доживотне вредности) - изјавио је Кирил Динов, Growth Леадер за источну Европу и Пољску у компанији VTEX.
Партнерство између WMG-a и VTEX-a, које је започето пре неколико месеци ове године, донело је тржишту интегрисана ентерприсе E-commerce решења намењена великим компанијама у фази дигиталне трансформације. Ова сарадња омогућава клијентима да комбинују глобалну експертизу VTEX-a са дубоким разумевањем локалног тржишта које поседује WMG, креирајући одржива и скалабилна решења за раст и профитабилност.
Заједнички наступ WMG-a и VTEX-a на Xperience25 конференцији привукао је велику пажњу публике и потврдио стратешку важност сарадње две компаније у креирању одрживих и профитабилних модела дигиталног commerce-a у региону.