Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

КОРОНА УДАРИЛА И НА КОЗМЕТИЧКУ ИНДУСТРИЈУ: Драстично опала продаја шминке у свету

28.10.2020. 17:41
Пише:
Танјуг
mlada se šminka
млада се шминка / Извор: Профимедиа

Коронавирус погађа и тамо где бисмо му се најмање надали, па тако најновије истраживање компаније "Нилсен", глобалне фирме за испитивање јавног мнења, показује да је због мера ограничења у време пандемије, драстично опала куповина козметичких производа, пре свега, шминке.

Како преноси дневни лист Ил Манифесто куповина кармина опала је за 24 одсто на светском нивоу, а продаја шминке за очи је смањена за десет процената. 

Министарство финансија демантовало: Од идуће године се неће плаћати порез на помоћне просторије

Министарство финансија демантовало: Од идуће године се неће плаћати порез на помоћне просторије

ВЕЛИКИ КРАХ СВЕТСКОГ ТУРИЗМА: 700 милиона мање путовања него претходне године

ВЕЛИКИ КРАХ СВЕТСКОГ ТУРИЗМА: 700 милиона мање путовања него претходне године

Компанија М ентеријер градња донирала два објекта манастиру Хиландар

Компанија М ентеријер градња донирала два објекта манастиру Хиландар

Ова разлика, према аутору чланка, може се објаснити и чињеницом да испод заштитне маске кармин на уснама може проузроковати само штету, размрља се по лицу и упрља маску, а накарминисана уста, ионако се не виде.

За козметику улепшавања најгори су, као и за већину нас, били месеци тоталног карантина.

Од јануара до јуна ове године продаја ружа за усне је смањена за чак 60 одсто, а у исто време продавало се скоро 30 одсто мање шминке за очи него у исто време прошле године.

Ове податке светске групе за испитивање јавног мнења потврђује и истраживање које је у протекла два месеца спровела италијанска национална асоцијација произвођача козметике.

Истраживање на то указује да ће италијански произвођачи козметичких препарата због смањеног извоза изгубити 15 одсто прихода у односу на прошлу годину.

Јасно је, закључује аутор чланка, да женама затвореним у кућама због карантина није било важно да се, уз помоћ козметичких препарата, учине себи а и другима лепшим.

А могуће је, закључује новинар, да жене које су у време карантина код куће биле растрзане између рада на даљину, бриге о деци и кући, једноставно нису имале времена да мисле и на то како да лепше изгледају.