Костић купио Хипотекарну банку
АикГроуп улази на своје треће тржиште куповином већинског пакета акција једне од водећих банака у Црној Гори.
Једна од најбрже растућих финансијских група у Југоисточној Европи, која је у власништву Александра Костића, данас је званично преузела 74,9% акција Хипотекарне банке у Црној Гори. Преузимањем Хипотекарне банке, нето актива АикГроуп достиже 10 милијарди евра, и Група остаје фокусирана на даље ширење у региону и пружање вредности у пословном окружењу кроз стратешка улагања у дигитализацију и корисничко искуство.
Овим се финализује процес стицања који је започет у децембру 2024. године, када је АикГроуп потписала уговор о куповини 7.620.620 акција ове водеће црногорске банке. Након добијања свих неопходних регулаторних одобрења од стране Централне банке Црне Горе и Агенције за заштиту конкуренције, као и испуњења свих услова за закључење трансакције, уговор је данас реализован по цени од 9,77 евра по акцији.
- Аквизицијом Хипотекарне банке две снажне финансијске институције удружују своје капацитете од чега ће бенефит имати клијенти и локална заједница. Уз заједничку посвећеност врхунској услузи, клијентима Хипотекарне банке Група ће омогућити веће ресурсе и проширену понуду традиционалних и иновативних финансијских производа. За АикГроуп, успостављање снажног упоришта на црногорском тржишту које је у континуираном расту, представља значајан корак ка остваривању наше стратегије раста и заузимању позиције водеће банке из региона. Радује нас што можемо да пожелимо добродошлицу Хипотекарној банци у АикГроуп породицу - изјавио је Разван Мунтеану, председник Извршног одбора АикГроуп.
- Хипотекарна Банка је деценијама градила чврсто поверење клијената као лидер савременог банкарства у Црној Гори. Уласком у АикГрупу отварамо нову фазу раста, оснажени знањем и регионалним искуством, спремни да клијентима пружимо још снажнију подршку и наставимо путем који нас је довео до врха - изјавио је Есад Заимовић, председник Управног одбора Хипотекарне Банке.
Као група која је посвећена расту и модернизацији у складу са потребама својих клијената, АикГроуп је ове године прошла кроз стратешки процес трансформације и ребрендирања, укључујући промену имена групе и визуелног идентитета. Нови симбол групе - wayfinder - односно савремена верзија навигатора, симболизује посвећеност клијентима и креирању најбољег корисничког искуства.
Он представља обећање агилности, разумевања и подршке клијентима у различитим животним ситуацијама, како би они што боље снашли у динамичном и сложеном свету финансија, без обзира на то којој генерацији припадају.