ЛИДЛ СРБИЈА ПОДРЖАВА ОСВЕШЋЕНУ ИСХРАНУ
Као компанија која послује на тржишту трговине, Лидл Србија препознаје свој утицај у погледу начина исхране код људи и одговорно се понаша по питању здравља потрошача и планете.
Зато се у оквиру своје стратегије компанија обавезала да ће посвећено радити на томе да уз транспарентну комуникацију пружи што шири асортиман понуде здравијих и одрживијих производа. На овај начин ће својим потрошачима олакшати доношење одговорних одлука приликом куповине и тиме позитивно утицати на свој и живот других људи, као и заштиту планете.
Научници из ЕАТ – Ланцет Commision тима редакције „The Ланцет“, која се већ 200 година бави актуелним темама из области медицине, недавно су дошли до сазнања да је „планетарна дијета“ једини могући начин да наша земља успе да нахрани око 10 милијарди људи до 2050. године, а да не остане угрожена. Наиме, због начина на који се хранимо, чак 55% биокапацитета наше земље се троши за потребе исхране. Поменута „планетарна дијета“ представља препоручену исхрану која не штети планети и препоручује избор намирница на биљној бази, као и оних које остављају за собом што мањи карбонски отисак.
У складу са овим сазнањима, компанија Лидл Србија донела је одлуку да усмери своје пословање на подржавање и промовисање принципа освешћене исхране која ће обезбедити позитиван утицај на опште здравље људи и наше планете. Лидл ће делати кроз три поља: обезбедиће ширу понуду здравијих намирница, као и понуду одрживих производа и транспарентном комуникацијом пружити подршку потрошачима на путу ка квалитетнијем начину живота. То значи више здравијих производа на биљној бази, интегралних и оних са мање шећера и соли, као и већа понуда одрживих производа, оних који су мање штетни по планету, попут намирница на бази биљних протеина, веганских производа, као и органски узгојеног воћа и поврћа.
- Као једини савремени дисконтни ланац у Србији, својом палетом производа утичемо на исхрану многобројних породица у нашој земљи. Зато желимо да укажемо на значај освешћене исхране. Асортиманом правих намирница, заједно са одговорним одлукама наших потрошача, можемо да утичемо позитивно на опште здравље, као и на очување планете - изјавила је Милица Стевановић, ЦСР менаџер у сектору Набавка у Лидлу Србија.
Додатно, компанија Лидл ће у складу са препоруком Светске здравствене организације (СЗО) у 2023. години постепено укидати рекламирање производа намењених деци која садрже више засићених масти, шећера или соли, препознајући значај утицаја на нове генерације и њихове изборе. Изузетак у овом смислу Лидл прави у периоду празника попут Божића и Ускрса, који су културолошки значајни датуми у заједници.
Занимљивост коју нам још Лидл доноси са циљем пружања подршке својим потрошачима на путу освешћене исхране, јесте означавање дела асортимана са Нутри Сцоре ознаком. Ова ознака видљива је на производима и нуди преглед нутритивних вредности како би се лакше доносиле здравије и освешћене одлуке у исхрани. Уз помоћ петостепене скале боја са словима, потрошачи ће на први поглед моћи да виде нутритивни профил прехрамбеног производа.