Матић: Економску добити тразити и у неговању старих заната
Матић је навела да је за развојне пројекте у општини Сремска Митровица у претходних пет година министарство определило 50 милиона динара
Министарство трговине, туризма и телекомуникација спроводи активности са циљем одржања и развоја старих заната, али и ширења мреже пласмана и промовисања тих производа, рекла је ресорна министарка Татјана Матић током посете Шиду и Сремској Митровици.
КОРОНА ЈЕ ПРОМЕНИЛА И ТРЖИШТЕ РАДА: Ова занимања су међу најтраженијима у Србији! Просечна плата је преко 100 хиљада, а нису програмери и банкари!
ПРИЈАВА ПОЧИЊЕ У ПОНОЋ! Ево шта све треба да урадите како би сте добили помоћ од 60 евра
Још само пар дана за пријаву радова за ИАБ MIXX Awards 2021
- Неговање старих заната доприноси одржању свих оних духовних вредности које нашу културу и наслеђе чине препознатљивим у свету и на које треба да се поносимо. У овој делатности треба да видимо и прилику за економску добит, поготово у мањим срединама које су недовољно развијене, али које чувају традиционалне вештине - поручила је.
Са градоначелницом Сремске Митровице Светланом Миловановић Матић је обишла Царску палату Сирмијума, као и изложбену поставку "Златно руно Сирмијума" у холу Градске управе.
Матић је навела да је за развојне пројекте у општини Сремска Митровица у претходних пет година министарство определило 50 милиона динара, истичући да очекује локалне иницијативе које ће допринети не само развоју старих заната и оснаживању жена, већ и у укупном подизању ове општине као атрактивне туристичке дестинације.
У Шиду се Матић састала са председником општине Зораном Семеновићем, са којим је обишла и галерије Саве Шумановића и Илије Башичевића - Босиља.
Министарка је том приликом истакла велики потенцијал те општине за развој културног туризма, како у односу на домаће туристе, тако и у смислу промоције према европској јавности.
Циљ посете Сремској Митровици и Шиду, у којој су учествовали и извршна директора НАЛЕД-а Виолета Јовановић, супруге амбасадора САД и Канаде Ен Годфри и Валери Норман, био је промоција подршке женском предузетништву у сегменту занатства и културног туризма.