МК Гроуп поднела иницијативу стратешког развоја Будванске Ривијере
Компанија МК Гроуп, позната по бројним туристичким пројектима у Адриа региону, упутила је званичну иницијативу Влади Црне Горе којом је представила визију развоја Будве, док је писмо о намерама уручила Николи Јовановићу, председнику Општине Будва.
Ово је само један од пројеката који је МК Гроуп најавила у свом инвестиционом плану приликом обележавања јубилеја, а у области туризам и реал естате дивизије.
Компанија је дугогодишњи лидер у области туризма, а сада је своју ескпертизу између осталог усмерила и на стратешки значај туризма у Црној Гори препознајући тако неопходност модернизације Будве, као једне од најважнијих туристичких локација нашег Адриа региона. МК Гроуп предлаже њен даљи развој са бројним јавним, еколошким, рекреативним, угоститељским, комерцијалним, културним и другим садржајима на локалитету садашњег туристичко-хотелског комплекса "Словенска плажа" и хотела "Александар", а који се налазе у власништву ХГ Будванске Ривијере. Треба напоменути да је МК Гроуп присутна у Црној Гори већ 10 година и то као власник 33,58% акција ХГ Будванска Ривијера.
Примат нове визије Будванске Ривијере коју је најавила МК Гроуп јесу одрживи параметри који су у погледу изграђености значајно нижи од важећих параметара дефинисаних на основу постојећих урбанистичких планова који су на снази у овој општини. МК Гроуп препознаје да је развој висококвалитетног туризма у Будви императив који подразумева довођење више светских 5 стар хотела, као и конгресног центра који ће омогућити да Будва буде дестинација која ће живети целе године, а не само у летњим месецима.
Никола Јовановић, председник Општине Будва изјавио је да као најзначајније вредности визије светске Будве коју доноси МК Гроуп препознаје зелене површине које би у потпуности биле сачуване на више од 100.000 метара квадратних.
- Други бенефит на коме бих и сам лично инсистирао је растерећење саобраћаја изградњом додатног подземног паркинг простора са којим Будва има дугогодишњи проблем. Јасно је да би овакав пројекат унапредио туристичку понуду и пратећу инфраструктуру, отворио нова радна места, подстакао локалну привреду и мала предузећа и ојачао међународну препознатљивост Будве и Црне Горе као дестинације високог квалитета - рекао је Јовановић.
Компанија МК Гроуп је за потребе развоја концепта овог плана и идејног решења ангажовала британску архитектонску кућу Маке, која своје развојне тимове има у Лондону, Хонг Конгу и Шангају. Поред Маке-а, део тима чине и један од најбољих светских бироа за уређење слободних површина и masterplanning Аспецт Студиос из Лондона и тим за одрживи развој из студија МСТЕП, такође из Лондона.
- Права је реткост да потенцијални инвеститор са толиком пажњом сагледава све постојеће ресурсе, а посебно постојеће зелене површине узимајући у обзир све начине да их сачува и интегрише у ново решење, као што је у овом пројекту урадила МК Гроуп. Приоритет је био да сви грађани имају отворен поглед на море и пејзаж, чиме се компанија водила приликом постављања свих објеката. Оваквим хуманим приступом је омогућена урбана санација не само Словенске плаже, већ и целе општине. Најбоље савремене примере светске праксе преточили смо у визију нове Будве - поручила је архитектица Кети Гаремани и директорка фирме Маке из Лондона.
Компанија МК Гроуп ће о свим даљим корацима благовремено обавештавати јавност, као што је то увек и до сада чинила када је реч о пројектима које реализује у земљама у којима послује.
МК Гроуп у свом портфолију има 4 хотела у 100% власништву и то хотел Гранд Копаоник, Петрам Ресорт & Ресиденцес у Савудрији, два Кемпински хотела у Хрватској и Словенији, као и голф терен у Истри на 80 хектара са 18 рупа, аеродром у Порторожу и 3 туристичка реал естате пројекта у Адриа региону.