МОДЕРНО ДОБА: Самовозећи возови решење за гужву и у Холандији
Да би боље искористила постојеће капацитете за превоз што већег броја путника, Железнице Холандије (НС) од ове године почињу тестирање возова без машиниста.
Пробна вожња вршиће се на релацији Лелистат - Зволе, а пиликом тестирања возови неће превозити путнике.
Компјутер који ће бити уграђен у локомотиву преузеће највећи део посла, али ће машиниста, који ће и даље бити присутан у возу, пратити вожњу и по потреби реаговати.
Представници Синдиката Железничара Холандије недавно су били у посети железници Велике Британије да би видели како раде самовозећи возови и, према речима једног од њих, "релативно су задовољни".
СРБИ, ЛАКО МОЖЕТЕ ПОСТАТИ ЖРТВЕ! Уколико КЛИКНЕТЕ на ОВИХ 6 СТВАРИ, последице могу бити катастрофалне!
ТОНУ СВЕ ДУБЉЕ: Амерички трговински дефицит све већи!
Посао за 4.000 људи: Зашто Фолксваген иде у Турску, а не у Србију или Бугарску?
Према прорачунима Железнице, уз тренутни раст броја путника, максимални капацитет биће премашен већ 2027. године, раније него што је очекивано.
Железнице Холандије радним даном у просеку превезу 1,3 милиона путника.
Како се наводи, на релацији између Ајндховена, Утрехта и Амстердама возови иду на сваких десет минута.
Не неким линијама са великим бројем путника, возови већ сада не могу бити продужени додатним вагонима, између осталог и зато што су станични перони за то прекратки.