НА АЕРОДРОМ ЧЕТИРИ САТА ПРЕ ЛЕТА: Ево како ће наредних ПЕТ ГОДИНА изгледати лет авионом
Компаније спремне за пословање у новим условима
Живот после пандемије тешко да ће поново бити исти, а то се показало и на новим правилима које ће увести авио-компаније.
СВИ УСЛОВИ ЗА ПУТОВАЊЕ АВИОНОМ! Ускоро почињу летови, држава апелује: НЕ КУПУЈТЕ КАРТЕ
РИГОРОЗНЕ МЕРЕ У ТРЖНИМ ЦЕНТРИМА: Обавезне маске и рукавице, улазак могућ само под ОВИМ УСЛОВИМА
НАКОН УКИДАЊА КАРАНТИНА: Чекирање путника на аеродромима може трајати САТИМА
Само укрцавање у будућности могло би да потраје и до четири сата. Компаније ће, наводе медији, увести правило да путници морају да се пре лета појаве четири сата раније на аеродрому како би прошли све неопходне здравствене провере уз обавезно дистанцирање од два метра.
То ће, наводе даље медији, утицати и на цену авионских карата које ће поскупети, а свеукупан доживљај лета биће веома нелагодан. Таква ситуација могла би да потраје наредних пет година.
Консултант за авио-индустрију Ендру Чарлтон сматра да ће повратак на стари начин пословања трајати годинама.
- Чак и да вечерас почнемо са вакцинисањем људи, опет би нам требало најмање две године да се вратимо на пословање какво је било пре пандемије. Дакле, рална је процена да ће овакво стање потрајати пет година - сматра Чарлтон.
Он описује и како ће убудуће изгледати летови:
- Биће мање расположивих авиона, мање расположивих места, цене ће скочити и све у свему, биће то веома нелагодно искуство. Уз све то, носиће се заштитна опрема и по сваку цену се одржавати физичка дистанца.
Компанија "Изиџет" је почетком године изнела план да сва седишта у средини увек буду празна, а то ће и спроводити у дело од тренутка кад се авио саобраћај поново устали. Обавезна мера раздаљине од два метра између путника могла би да значи да ће скоро 80 одсто седишта у авиону бити празно. Зато, да би се то исплатило, превозници ће морати да дигну цене.
Широм света авио-компаније отпуштају радну снагу услед смањења обима посла. "Бритиш ервејс" је открио да планира да отпусти 12.000 радника, што је четвртина њихове укупне радне снаге.
И компанија "Вирџин Атлантик" на челу са Ричардом Бренсоном у великим је проблемима. "Виз ер" ће бити први комерцијални авио превозник у Британији који ће отпочети са радом већ сутра. Превозиће на 15 дестинација попут Будимпеште, Лисабона и Тенерифа, а кажу да ће ношење заштитне опреме бити обавезно.
"Lufthanza" наставља са радом од понедељка, такође уз обавезну заштитну опрему и друге мере предострожности.