ПРОДАЈА ЦЕЛОГ ИТАЛИЈАНСКОГ СЕЛА НИЈЕ ИСТИНА Иза свега се крије ДУБЉИ СМИСАО
Откривена мистерија
Прошлог месеца планинско село у северној Италији ставило је сву своју имовину на продају. Веб страница је оглашавала да се све мора распродати. Знакови на улици почели су са ценом од 1.250 евра. Градска општина је била 200.000 евра. Клупе су се продавале по 280 евра, али уз примамљиву промоцију - три за цену две, преноси Гардијан.
У огласу на целој страници у готово свим италијанским новинама, градоначелник Пиетро Пенса, навео је разлог масовне распродаје: недостатак средстава за борбу против депопулације села.

Ова врста бизниса све популарнија у свету и СРБИЈИ: Следите кораке и уз минимална улагања ОСТВАРИТЕ САН

14.000 ДИНАРА ВИШЕ! У наредних месец дана стиже повећање за око 3.400 наших грађана!

МИТОВИ О ОДЕЋИ ИЗ КИНЕ: Могу ли ствари бити квалитетне и јефтине
- Нажалост, више немамо средстава за борбу против проблема већих од нас - истакао је и додао да је одлучено да продају најистакнутија места Есино Лариоа.
Иницијатива је привукла широку националну медијску покривеност и резултате потенцијалних купаца. Али на дан продаје која је наводно требала да почне онлајн, нешто на веб страници је било чудно.
Потенцијални купци нису могли да купе било шта - уместо тога, преусмерени су на страницу на којој се од њих тражило да деле слике ствари и некретнина оглашених за продају на друштвеним мрежама. Продаја је била "лажна вест".
Есино Ларио није се чак ни мучио - привлачио је средства кроз догађаје и програме волонтирања, а број од 745 становника пао је само незнатно од почетка века.
Тајанственост је објашњена на конференцији за новинаре у Милану касније тог дана. У ствари, продаја се показала као ПР кампања локалне технолошке компаније специјализоване за широкопојасне везе за удаљена села.
Лажни оглас као провокација и порука
Компанија се удружила с руководством Есино Лариоа како би подигла свест о депопулацији руралних подручја, истовремено добијајући публицитет због своје нове шеме за села.
Масимо Кастели, национални координатор за мала села у Националном удружењу италијанских локалних власти, изјавио је како подржава бизарну обману.
- Као представници, покушавамо ставити патњу малих села у први план - каже он.
- Али то није проблем који медији воле покривати - можда покривају шарене иницијативе попут кућа које се продају за један евро.
Рурална подручја заправо губе становништво јер нема посла, школе се затварају, а услуге се смањују.
Самбука је успела да "намами" потенцијалне купце из Дубаија, Панаме и Русије.

Колико кошта свадба у Србији? Ово је тачна рачуница, а младенци на крају "ТРЉАЈУ БРАДУ"

Немају више шта да рециклирају? Ова држава УВОЗИ ОТПАД из других земаља и на томе ЗАРАЂУЈЕ!

Три компаније удружиле снаге: Отвара се прва европска фабрика за производњу ОДРЖИВОГ АВИО-ГОРИВА!
Иако је број становника у Италији порастао за четири милиона од 1990-их, истраживања показују да су села с мање од 5.000 становника, која чине петину италијанског становништва и управљају с више од половине њених територија, изгубила око 675.000 становника. Очекује се да ће се тренд убрзати токо наредних година.
Мање локалне власти постају веште у својој борби за ресурсе и позорност јавности. Куће за један евро, рецимо, постале су популарне у целој земљи. На Сицилији, Самбука је најновије село које продаје напуштена имања почевши од једног евра, док сличне ствари раде и у другим местима.
Самбука је успела "намамити" потенцијалне купце из Велике Британије, Дубаија, Панаме и Русије.
У случају Есино Ларио, кампања је донела медијску покривеност без преседана, с тим да су се националне ТВ екипе спуштале у село. Технолошка компанија каже да се градоначелник придружио кампањи добровољно како би подигао свест о том питању, а да није добио никакву накнаду.
Приступ укључује много трикова који можда нису део типичног описа посла градоначелника - снимање видеозаписа, екстравагантне иницијативе и преувеличавања која се односе на слабости медија - али Кастели, координатор, уверен је да се исплати и да чини јавност свеснијом у вези са проблемом села.