Продавнице по највишим стандардима
У Србији у текућој години су отворене 24 радње у шест градова
Највиши стандарди у области безбедности и квалитета производа, искуство куповине прилагођено потребама купаца, као и ширење малопродајне мреже широм Србије, омогућиће компанији Делез Србија задржавање лидерске позиције на тржишту, истакла је Милана Јевић Гледовић, потпредседник правних послова и заштите ресурса компаније.
Крај календарске године никада није само резимирање пословних резултата. То је пре свега период у години када планирате нове пројекте и постављате јасне циљеве за наредну годину. Задовољни смо постигнутим резултатима у овој години. Уб и Лесковац су добили своје Maxi супермаркете, а за наредну годину планирано је додатно ширење малопродајне мреже.
Да ли ћете следеће године да ширите своје радње?
Експанзија ће нам у наредној години донети нове продавнице, нове градове, али и прву специјализовану продавницу по новом концепту. Ова продавница ће се истаћи како ширином асортимана, тако и визуелним идентитетом, уз задржавање фокуса на највишим стандардима услуге.
Maxi као први избор
Maxi је и ове године гласовима потрошача освојио признање „Мој избор“.
„Купце ослушкујемо током целе године и зато је признање које долази управо од њих за нас посебно важно.Трудимо се да увек будемо још бољи и да растемо и развијамо се управо у правцу њихових очекивања и жеља.“
На који начин успевате да одговорите на захтеве купаца?
Сваког дана се трудимо да квалитетом производа и услуге одговоримо, али и превазиђемо очекивања купаца и на тај начин градимо њихове поверење.
У овој години смо, између осталог, успешно имплементирали захтеве и сертификовали ИФС Логистицс стандард (Интернатионал Феатуред Стандард), који потврђује нашу посвећеност квалитету и безбедности производа, као императиву у пословању.
Квалитет, сарадња са домаћим произвођачима и здравији избори су били нешто на чему сте базирали ваш однос са купцима, да ли ћете наставити тим путем?
Ове године су у Maxi, Темпо и Shop&Go продавницама осванули први ПРЕМИА производи са Нутри Сцоре системом обележавања, а до половине наредне године велики део асортимана робне марке биће на овај начин додатно нутритивно обележен. Захваљујући овом „нутритивном семафору“ купцима ће бити олакшан здравији избор и на тај начин ће једноставније моћи да се хране у складу са личним нутритивним потребама. Поносни смо што као интернационални ланац доносимо на тржиште и високе стандарде у области заштите животне средине и одрживог пословања. Уводимо иновације у сваки аспект друштвено одговорног пословања и то на одржив начин, од бриге за запослене, строго контролисане производње свих артикала, до енергетске ефикасности, управљања вишковима хране, одрживости робних марки и промоције здравије исхране како међу колегама, тако и међу купцима. Брига о природи је саставни део нашег пословања и веома смо посвећени борби против пластике, али и мерама уштеде електричне енергије и рециклажи.
Ваша сарадња са Банком хране је препозната у јавности, какви су планови за наставак активности?
Делез Србија је остала највећи донатор хране на тржишту, о чему сведочи податак да на годишњем нивоу донирамо више од 1200 тона хране. Сарађујемо са више од 70 хуманитарних организација, свакодневно донирамо воће и поврће ка више од 9.000 крајњих корисника. Принцип донација ове године је подигнут на ниво дигиталне платформе која ће још боље одговорити на потребе хуманитарних организација и захваљујући којој ћемо на годишњем нивоу моћи да донирамо и веће количине хране. Платформа ће почети са радом у другом кварталу наредне године.