Први у Србији - мтс и Меридианбет у ИПифицатион систему брзе регистрације корисника
Телеком Србија група, водећа телекомуникациона компанија у региону, и Меридианбет, најстарији домаћи приређивач игара на срећу, успешно су завршили пројекат интеграције ИПифицатион услуге, која корисницима омогућује регистрацију у неколико секунди.
Интеграција иновативних решења као што је ИПифицатион брза регистрација, била је логичан корак у успешном пословању компаније Меридианбет.
ИПифицатион, као једини пружалац аутентификације на основу мобилних ИП адреса, верификације телефона и корисника, као и решења за превенцију дигиталних злоупотреба, омогућава корисницима да уз помоћ најјаче мобилне инфраструктуре добију најбезбедније и најбрже решење за брзу мобилну регистрацију (mKYC), уз изричит пристанак крајњег корисника у складу са Европском директивом о заштити података о личности (ГДПР).
Ово је наставак успешне сарадње компанија Меридианбет и Телеком Србија широм региона, а најстарији бренд у играма на срећу први је које овакво решење интегрише у Србији.
- Поносни смо што проширујемо партнерство са Телекомом Србија које сада укључује и mKYC решење брзе регистрације за нашу огромну базу корисника. Овај пројекат је за нас од изузетне важности и са узбуђењем чекамо реакције наших корисника - изјавио је Млађан Животић, директор компаније Меридианбет.
- Услуга која је развијена са партнерима из компаније ИПифицатион поставља у центар оно што је корисницима у дигиталном свету јако важно: једноставност и брзину коришћења уз потпуну безбедност њихових података у складу са свим законским нормама. Телеком Србија кроз мтс континуално настоји да корисницима мобилних услуга донесе оно најбоље што нове технологије могу да нам пруже, а тиме стварамо додану вредност и унапређујемо корисничко искуство - изјавила је Натали Делић, извршна директорка за стратегију и дигитал Телекома Србија.
- Веома смо задовољни што је наше mKYC решење интегрисано у мрежу Телекома Србија и што је Меридианбет прва компанија која је то решење понудила својим корисницима. С нестрпљењем чекам да чујем какви ће резултати овог партнерства бити остварени у једној од компанија с највећим бројем корисника у Србији. Очекујемо да још компанија из Србије направи исти корак и радујемо се томе - рекао је Стефан Костић, генерални директор компаније ИПифицатион.