Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Сајам СИАЛ: Више од 1.200 састанака и 11 милиона евра нових извозних послова

21.10.2022. 13:54
Пише:
Промо
PKS
ПКС / Извор: Фото: ПКС/Бојана Лаловић

Компаније из Србије које су се, у организацији Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), представиле на Међународном сајму прехрамбене индустрије „СИАЛ“ у Паризу имале су више од 1200 билатералних разговора са потенцијалним партнерима и, према првим анализама, договориле извоз око 11 милиона евра.

Током пет дана трајања сајма (www.sialparis.com) наши привредници највише састанака имали су са заинтересованим партнерима из региона, ЕУ, Турске, Русије, Саудијске Арабије, Израела, Египта, као и Канаде и САД, каже Бојана Лаловић из ПКС.

Подсећа да је 29 наших компанија од 15. до 19. октобра у Паризу промовисало производни и извозни потенцијал у оквиру два национална павиљона, једном за готове и другом за замрзнуте производе.

Своју понуду представили су: „ИТН Гроуп“Београд, „Мамбиком Аграр“ Београд; „ПИК Бечеј“; „Лаки“ Ариље; „Мастер Фруитс“ Београд; „Фриго-Паун“ Пожега; „Еуро Фриго“ Пожега; „БМН Малинас“ Пожега; „Масли“ Лесковац; „Menex“ Крушевац; “Фригло-Сутјеска“; „Стрела Груп“ Лесковац; „Sicoberry“ Краљево; „Фабрика дечије хране“ Добановци; „Цмана“ Крњево; „Jaffa Црвенка“, „Агранела“ Ваљево; „Будимка“ Пожега; „ColdPressok“ Београд; „Дамар Цонфир“ Београд; „Тисацооп“ Кањижа; „Тартуфи СР“ Београд; „Yumis“ Ниш; „Боровница клуб“ Мионица; „ЕС Комерц“ Пријепоље; „Candy Русх“ Београд; „Санум пер Фруцтус“ Крагујевац; „ Генеза“ Кањижа“;  „Интерфоод 60“ Чачак; „Здраво органик“ Селенча.

PKS
ПКС / Извор: Фото: ПКС/Бојана Лаловић

Наши привредници задовољни су учешћем на сајму и оствареним контактима.

Из компаније „Лаки“ подсећају да су на сајму четврти пут и да су, упркос паузи због ковида, обновили и остварили нове важне контакте са заинтересованим партнерима из целога света.

- СИАЛ је одлична прилика да промовишемо наше производе, упознали смо нове клијенте и најновије трендове у производњи хране - рекао је Милош  Јеремић, комерцијални директор. 

- Наши основни производи су замрзнуто воће - малина, купина, јагода, вишња, боровница - све оно што имамо у Србији. Циљ нам је да продајемо финални производ, не само сировине. Задовољни смо, посећеност је била велика, као и интересовање партнера - додаје Јеремић.

Породична фирма „Фриго-Паун“ представила се такође са замрзнутим воћем, успоставила нове контакте и очекује наставак договора са потенцијалним купцима након сајма. Указују на велику подршку ПКС и РАС која је веома значајна малим и средњим компанијама, јер им омогућава већу видљивост него да наступају самостално.

Сајам СИАЛ се одржава сваке друге године, а након четворогодишње паузе због пандемије, на овој водећој светској смотри прехрамбене индустрије у Паризу окупило се више од 7.200 излагача из 119 земаља са преко 400.000 квалитетних производа.