Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ШМИНКЕРКА УХВАТИЛА ОПАСНУ ЦАКУ! Многи јој завиде: Зарађује 20.000 евра преко ИНТЕРНЕТА, уз помоћ само једне ствари

31.03.2024. 15:22
Пише:
Србија Данас/Телеграф
Šminkanje
Шминкање / Извор: Shutterstock

Постоје посебне алатке које корисницима помажу у привлачењу нових гледалаца.

Јутјуб тврди да стотине хиљада креатора сада зарађује плату од постављања кратких видео снимака на платформу, и то све док се компанија такмичи са ривалима као што су ТикТок и Инстаграм. Позната платформа у власништву Google-a издваја десетине хиљада долара сваког месеца неким од својих врхунских креатора Схортс-а, међу којима је и Сиднеј Морган.

Морган, инфлуенсерка, почела је да објављује садржај на Инстаграму, а затим и на Јутјубу током пандемије, пошто је одрасла учећи трикове шминкања од Јутјубера који су били пре ње.

Иако је почела да објављује 2020. године, Морган је рекла да је њена Јутјуб публика заиста порасла након што је платформа представила Схортс следеће године. На дан лансирања ове функције, она је објавила Схорт који приказује шминку инспирисану емоџијима која је прикупила "лудих" 30 милиона прегледа.

- Природа садржаја кратког формата је да се може конзумирати тако брзо, и то је најбољи формат за пуштање у широку мрежу и привлачење нових гледалаца. Користим Схортс као додатак да допрем до нове публике и усмерим их ка својим видеима - рекла је Морган за CNN.

Ови кратки видео записи су сада Морганин примарни извор прихода, који износи око 20.000 долара сваког месеца, што је две трећине њене укупне зараде од Јутјуба, рекла је она.

- Зарађујем више само од Јутјуб Схортс-а за месец дана него што могу да зарадим на другим упоредивим платформама за годину дана - рекла је она.

Иначе Јујтјуб је почео да нуди креаторима удео у приходу од реклама за Схортс прошле године, јер се његова ТикТок функција копирања трудила да се истакне у жестокој конкуренцији онлајн видео снимка кратког формата. Сада више од четвртине, од 3 милиона креатора, у свом Јутјубу партнерском програму зарађује новац на кратким филмовима, често поред традиционалних видео записа дугог формата, објавила је компанија у блог посту у четвртак.

Поменута компанија каже да је њен циљ да подстакне постојеће креаторе да испробају нови формат, али и да привуче нове кориснике. Платформа у власништву Google-a ослања се на своје дубоке џепове и дугу историју партнерства са креаторима у настојању да настави да развија Схортс.

- Ми на то гледамо као да креаторима дајемо алате који су им потребни да дођу до гледалаца тамо где јесу, а гледаоци дефинитивно воле садржај кратког формата који се може гледати у пролазу, поред свих других формата које нудимо - рекао је Амјад Ханиф, потпредседник Јутјуба за CNN.

Извор: Србија Данас/Телеграф