Шта када професионални управник зграде да отказ? Ово су обавезе које станари треба да испуне
Обратите пажњу
Од половине августа 2017. до данас 772 људи у Србији постали су професионални управници зграда, а већи број њих "управља" са између 30 и 40 зграда.
Преко 7.800 пријава за ИТ обуке
Желите на море, али немате довољно новца: Ево како да летујете и за МАЊЕ од 100 евра!
Међутим, многи од њих су почели да дају "отказе" стамбеним заједницама у којима су управљали.
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре навело је да уговором мора да буде утврђен најдужи рок за раскид уговора у случају једностраног захтева.
- На основу закона о становању и одржавању зграда утврђено је да се промена, у овом случају избор новог управника, региструје у року од 15 дана од настанка промене - навели су у Министарству и додали да се професионални управник бира двотрећинском већином гласова чланова скупштине станара.
Пример за то је да ако је уговором утврђено да је отказни рок професионалног управника месец дана, а он обавештење о отказу ставио крајем јула, станари су дужни да му исплате и цео август.