Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

Сутра "дан Д" за Фијат: Маркионе саопштава нови петогодишњи план

31.05.2018. 10:05
Пише:
Србија Данас/Блиц
Fijat
Фијат / Извор: Профимедиа

Тренутно, производња фијата 500 Л у крагујевацкој фабрици се одвија по плану

Очи свих 235.915 радника Фијат Крајслер групације (ФЦА), наравно и око 2.000 запослених у Крагујевцу, упрте су у Серђа Маркионеа, извршног директора компаније, који је најавио да ће 1. јуна саопштити нови петогодишњи план седмог по величини произвођача возила на свету.

-Председник Самосталног синдиката ФЦА Србија Зоран Марковић каже да уговор Републике Србије и ФЦА важи - не до краја ове године, како се то често наводи у јавности, већ до 2023.

Fijat
Фијат / Извор: Профимедиа

- До 19. октобра ове године важи споразум о субвенцијама и другим погодностима које Србија даје, а до 2023. према уговору, Србија може да понуди Фијату свој део акција - један део акција или свих 33 одсто - додао је он.

Тренутно, производња фијата 500 Л у крагујевацкој фабрици се одвија по плану. Радници ће како је то уобичајено, у свим фабрикама ове компаније у свету, на тронедељни колективни годишњи одмор кренути 1. августа.

Велики број европских медија спекулише да ће Маркионе обнародовати да се из Италије сели у Пољску производња "јефтиних аутомобила", мисли се на "панду", а да ће се у тим фабрикама, пре свега оној у Напуљу, правити модели "Џипа" и "Алфа ромеа".

Према истим изворима ФЦА група ће под бредном "фијата" убудуће прозиодити само моделе породице "500" и "панда" што би значило да ће фијат 500 Л, који је и даље најпродаванији у свом сегметну у Европи наставити да силази са линија крагујевачке фабрике. Има и медија који увеликио пишу да ће се у Крагујевцу правити нека везрија модела базираног на платформи "фијата арго", који се прави у Бразилу и који би био пласиран под именом "фијат примо".