Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

Весић: Тунел Иришки венац биће најдужи у Србији

16.11.2023. 16:44
Пише:
Србија Данас
Goran Vesić
Горан Весић / Извор: Фото: Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре

Радови се изводе по свим стандардима и пример су како треба да се раде сви инфраструктурални пројекти.

Министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић, обишао је данас радове на изградњи тунела Иришки венац и констатовао да радови на овом делу Фрушкогорског коридора, који је и иначе најзахтевнија тачка пројекта, напредују у складу са планираном динамиком.

Србија у очима света: Ево због чега смо једна од ТОП ДЕСТИНАЦИЈА НА ПЛАНЕТИTurizam

Србија у очима света: Ево због чега смо једна од ТОП ДЕСТИНАЦИЈА НА ПЛАНЕТИ

Светски, а наш: АМАЗОН НОВИ ПАРТНЕР ТЕЛЕКОМА!Aleksandra Martinović

Светски, а наш: АМАЗОН НОВИ ПАРТНЕР ТЕЛЕКОМА!

Вучић данас на отварању Другог међународног сајма винаAleksandar Vučić

Вучић данас на отварању Другог међународног сајма вина

Весић је указао да ће након завршетка радова, Иришки тунел бити најдужи у Србији, чак 3,5 километара.

- У овом тренутку је завршено нешто више од 30 одсто, што значи да ће према предвиђеној динамици радови бити готови до 2026. године, а цео коридор спојен са Новим Садом укључујући и мост код Петроварадина. На тај начин ову саобраћајницу спојићемо са већ изграђеном саобраћајницом Рума – Шабац са наставком према Лозници, односно са ауто-путем Београд – Шид и код Новог Сада са ауто -путем који иде од Београда ка Новом Саду и Суботици као и са будућим ауто – путем Београд – Зрењанин са чијом изградњом почињемо током овог месеца - рекао је Весић.

Истиче да се на овај начин показује колико је важно да се премрежи сваки део Србије , нарочито овај део Срема са путевима и брзим саобраћајницама.

tunel
тунел / Извор: Фото: Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре

Када је у питању Војводина,  овакав интензитет радова није виђен деценијама, напоменуо је министар.

- Поред Фрушкогорског коридора који се увелико гради, почињемо са изградњом још једне брзе саобраћајнице, од Сомбора до Кикинде тзв. "Осмех Србије", као и ауто – пут Београд – Зрењанин, као и мост који радимо на саобраћајници у Новом Саду и мост у наставку Булевара Европе. То су заиста велики инфраструктурални пројекти - навео је Весић.

Указао је да се радови изводе по свим стандардима и да су пример како треба да се раде сви инфраструктурални пројекти.

Goran Vesić
Горан Весић / Извор: Фото: Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре

Директор Коридора Србије, Александар Антић, истакао је да је Фрушкогорски коридор врло захтеван пројекат чија дужина трасе износи 48 километара са додатком везе према Жежељевом мосту.

- До сада је избушено око 37 одсто, односно 2.050 метара, обе тунелске цеви дужине седам километара. Радови на мосту се такође изводе у складу са динамиком, тако да мост улази у озбиљну фазу радова и повезивање две обале Дунава. Када су у питању радови на траси, радимо у зони моста према ауто путу са једне стране, а са друге везу према Жежељевом мосту. Најзначајније је да су почели радови од излазног портала тунела Иришки венац према Иригу односно према петљи Врдник где се ради седам мостова, односно четири потпорна зида и први радови на траси - казао је Антић.

tunel
тунел / Извор: Фото: Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре

Закључио да се све ради у складу са очекивањима и захтевима ресорног Министарства и председника Александра Вучића.

Антић се посебно захвалио министру Весићу на снажној подршци, и додао да се пројекат развија по највишим стандардима.

Радове су са Весићем обишли и помоћник министра Мирослав Алемпић и помоћник директора ЈП "Путеви Србије" Иван Тејић.