ВИРТУЕЛНА ПУТОВАЊА У ВРЕМЕ КОРОНЕ: Србија на дигиталној туристичкој мапи света
Будућим туристима се обезбеђује динамичко и интерактивно искуство
Неколико кинеских технолошких фирми кренуло је са организовањем дигиталних обилазака европских дестинација током пандемије корона вируса, а највећа међу њима је Алибабина туристичка платформа Флиги (Fliggy).

ПРОГРАМ "МОЈА ПРВА ПЛАТА" ОБРАДОВАЋЕ МЛАДЕ! Ево шта он представља и какве олакшице ће имати незапослени

ЕВО КО ЋЕ СВЕ ДОБИТИ МИНИМАЛАЦ: Ове услове морате испунити ако желите помоћ од државе

ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ГРАЂАНЕ СРБИЈЕ: Како да наставите отплату кредита након мораторијума? У окторбу ТРИ ОПЦИЈЕ
Ова платформа од маја организује стримовање путовања по Србији, Финској, Немачкој и Уједињеном Краљевству, како би се туристи из Кине повезали са будућим путним дестинацијама.
Најпривлачнија туристичка дестинација за Кинезе је Европа. Европу је 2018. године обишло шест милиона кинеских туриста, потрошивши више од 14 милијарди евра, док је друга популарна дестинација, Сједињене Америчке Државе, привукла мање него половину овог броја туриста, наводи Јинг Травел.
Алибабина платформа Флиги као сервис служи како би туристи из Кине могли лакше да резервишу путне услуге попут летова, хотела, ресторана, изнамљивања превоза, услуга визирања итд.
Циљ новог метода стримовања путовања је представљање нових дестинација корисницима платформе, за будућа путовања након пандемије.
Поред организовања стримова из Србије, Финске, Немачке и Британије, Флиги је такође ушао у неке од славнијих културних дестинација на континенту попут Версајске палате, Британског музеја и Прадо музеја у Мадриду. Генерални менаџер Версајске палате дао је двосатни “ВИП обилазак” палате, омогућавајући гледаоцима да виде подручја палате која обично нису доступна туристима.
Портпарол платформе рекао је да овакви стриминг програми "обезбеђују будућим туристима динамичко и интерактивно искуство о томе какав је осећај бити на одређеном месту, у реалном времену".
Гледаоци кроз платформу такође могу водитељима стрима постављати питања или тражити да виде специфичне локације.
Оваква искуства сазнавања детаља о дестинацијама који се не могу наћи у туристичким водичима или на сајтовима такође помажу при привлачењу туриста када се туризам настави под уобичајеним условима.

ПРАВИ БИСЕР ЗАПАДНЕ СРБИЈЕ: Зашто је баш Златарско језеро једно од најбољих? Због ових пет КЉУЧНИХ РАЗЛОГА!

УСВОЈЕН ДРУГИ ПАКЕТ ПОДРШКЕ ПРИВРЕДИ: Са спровођењем мера креће се ОДМАХ

КРАЉ ШУМА СЕ ВРАЋА У КРАЉЕВО: Почела репродукција јелена, ове животиње са страшћу је гајио и Стефан Немања

Код Капларевића из Драгачева берба купина у пуном јеку: ОТКУПНА ЦЕНА 200 ДИНАРА, прва класа спремна за Русију

Пољопривредници у Србији парадајзом радије хране свиње УМЕСТО ДА ГА ПРОДАЈУ: Ко се уграђује у цену производа?