Завршена прва ИАБ MIXX конференција и додељене награде за најбоље
На првој ИАБ MIXX Цонференце анд Awards Сербиа 2016 одржаној 15. децембра у Народном позоришту у Београду, додељене су награде најбољим дигиталним кампањама и пројектима у оквиру ИАБ MIXX Awards Сербиа 2016. Додељено је девет награда у девет категорија, као и ИАБ MIXX Awards Гранд Prix.
Победници у категоријама су:
- Бест Innovation - "Ирвас зна" - Еуроарт93 и Теленор банка
- Бест Мицросите - "Чоко млеко град" Дирецт Медиа и Имлек
- Бест Мобиле - "The Coca-Cola Цомпани Tastly app" Универсал Медиа и The Coca-Cola Company
- Бест Цорпорате Website - "SBB корпоративни сајт" Wireless Медиа и СББ Српске кабловске мреже
- Бест Бренд Awarenesss Цампаигн - "Фанта - лансирање уврнуте флашице" Executive Гроуп и The Coca-Cola Company
- Бест Дирецт Респонсе анд Леад Генератион Цампаигн - "Кампања за кеш кредит" Дегордиан и Raiffeisen банка
- Бест Социал Медиа Цампаигн - "Schweppes - Само за искусне" Executive Гроуп и The Coca-Cola Company
- Бест Брандед Цонтент - "Како преживети грозан посао" McCann Београд и Инфостуд
- Бест Cross Медиа Интегратион - "Несцафе #takovanila и #takokaramela" Публицис Београд и Несцафе
Најпрестижнију награду такмичења ИАБ MIXX Awards Гранд Prix освојила је кампања "Фанта - Лансирање уврнуте флашице", Executive Гроуп и The Coca-Cola Company.
Конференцији је присуствовало преко 500 учесника из земље и региона. Током петочасовног програма конференције предавачи са развијенијих тржишта публици су представили низ добрих пракси и најактуелнијих трендова у индустрији дигиталног маркетинга.
На престижној конференцији говорила су велика имена дигиталног маркетинга: Ницоле Yershon (некадашња директорка иновација у агенцији Ogilvy & Mather из Лондона, судија Cannes Лион innovation & D&AD 2016. као и једна од сто водећих британских инфлуенсера), Деан Јохнсон (писац, презентер, технолошко сарадник на BBC-u и вођа иновација у компанији Brandwidth), Деби Бестер (ЦЕО анд CCO Департмент оф Change, лондонске агенције за иновације, која има преко двадесет година искуства у новинарству, адвертајзингу и иновацијама, добитница више од сто дест награда, укључујући пет Гранд Prix-a, за креативност и иновације у Кану и фестивалима у Њујорку, Лондону и многим другим) Jonny Watson (25 година искуства у водећим дигиталним агенцијама) и друга велика имена дигиталних медија, маркетинга и дигиталних бизнис модела, Мика Tasich Google УК и Лазар Џамић дигитални стратег и професор са Факултета за медије и комуникације.
Поред едукативног, овај догађај је имао и хуманитарни карактер. Део прикупљених средстава од пријављених радова за ИАБ MIXX Awards намењен је куповини две инфузионе шприц пумпе за одељење неонатологије ГАК "Народни фронт".
Наредне године очекује се да ће број пријављених кампања, мобилних апликација и веб сајтова бити већи, као и да ће ИАБ MIXX Цонференце 2017 бити још богатији квалитетним едукативним садржајем.