ДИРЕКТОР VIBERA НА WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛ-у: Како користити chat у изградњи бренда?
Генерални директор Vibera за Средњу и Источну Европу, Атанас Рајков, на Weekend Медиа Фестивалу одржаће предавање о новим могућностима друштвене интеракције с дигиталном јавношћу данашњице
У времену у ком нове генерације потрошача и дигиталне јавности већину своје друштвене интеракције обављају unutarchat група – за разлику од раније праксе у којој је доминантна била комуникација путем друштвених мрежа са широким кругом јавности – приступ произвођача садржаја и брандова треба да се мења, како би имали резултата у остваривању жељене комуникације са корисницима.
О начинима на које је то могуће остварити, стећи и задржати конкурентску предност у данашњем свету дигиталних платформи, те остати укорак с трендовима у дигиталној комуникацији, учеснике 8. Weekend Медиа Фестивала ће, у склопу предавања „Нове могућности за друштвену интеракцију с дигиталном јавношћу 21. века“ у суботу 26. септембра упознатиАтанас Рајков, генерални директор Vibera за Средњу и Источну Европу (ЦЕЕ).
Атанас Рајков је ветеран у индустрији мобилне комуникације, с више од десет година искуства у рада на бугарском тржишту. У ВИВАЦОМ-у, највећем мобилном оператору у Бугарској, радио је на развоју мобилних технологија за телефонију и услуге с додатом вредношћу. Радио је и на успостављању и оснаживању локалних стартупова с фокусом на мобилну телефонију. Рајков се придружио Viberovom тиму у мају 2015, а на новом положају надгледаће развој пословања Vibera у региону Средње и Источне Европе, с посебном пажњом на тржишта Бугарске, Грчке, Србије и Мађарске.
Осмо издање Weekend Медиа Фестивала, највећег регионалног фестивала комуникација, одржаће се од 24. до 27. септембра у простору старе Творнице духана у Ровињу. Осми Weekend ће окупити више од 4.000 медијских, маркетиншких и ПР професионалаца, као и приближно 350 студената из читавог региона, али и ширег окружења, а пратиће га и скоро 600 акредитованих новинара.
Посетиоце Weekenda очекује богат програм, с више од 130 говорника и обиљем занимљивих предавања, панел расправа, радионица и презентација. У склопу Weekenda, четврту се годину заредом одржава и BalCannes, ревија најбољих агенцијских пројеката у шест земаља региона, као и трећи СоМоБорац, награда за најбоља регионална постигнућима у подручју друштвених медија.
Још увек се можете пријавити на овогодишњи Weekend Медиа Фестивал на www.weekendmediafestival.com.