ГСП ће укинути неке линије градског превоза!
Осим нових цена карата и више комуналних полицајаца у возилима, Дирекција за јавни превоз и Град Београд планирају да у догледно време измене и мрежу линија јавног градског превоза.
Аутобусе, тролејбусе и трамваје чека другачија будућност, јер ће неки од њих добити нова стајалишта, ред вожње и мањи или већи број "колега". И сасвим је извесно да ће доћи до укидања неких старих и увођења нових линија.
Мрежа јавног градског превоза мораће да се "усклади" са тек завршеним Пупиновим мостом и планираном линијом БГ воза на потезу од главне железничке станице до Ресника.
Бројање и анкетирање путника које траје већ два месеца, ГСП ће уступити победнику на конкурсу за израду нове мреже линија јавног градског транспорта који траје до 26. јануара 2015. Критеријум за избор биће "најнижа понуђена цена", а резултати ће бити објављени 19. фебруара.
Мораће да се утаначе и са селидбама аутобуса и тролејбуса са окретница Студентски трг и Трг републике на Дорћол, док ће премештање возила са БАС-а и "Ластине" станице на Нови Београд у Блок 42 значити за њих "промену режима рада". Уз све то мораће да смање трошкове свом послодавцу од 10, 15 или 20 одсто.
Модернизација "не гине" линијама ако желе да опстану на улицама главног града, јер Дирекција сматра да је систем по коме као радни колектив функционишу застарео.
Посебна пажња у анализи биће посвећена линијама 7, 23 и 29 које се издвајају дугим дестинацијама и великим бројем путника. Испитаће се и кључне тачке кроз које пролазе све линије уз Саву и Дунав, укључујући петље и мостове, са акцентом на Панчевачки.
У зависности од тога колико пара "доносе", колике су гужве у возилима током дана и време путовања, "исплешће" им се нова мрежа, пишу Вечерње новости.
Погледајте и: