Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ХУМАНО: Звезда у Панчеву започела акцију "Учимо кроз игру"

02.04.2015. 14:00
Akcija Crvene zvezde
Акција Црвене звезде / Извор: Фото: kkcrvenazvezda.rs

Акција се спроводи у сарадњи са Специјалном Олимпијадом, а план је да се обиђе пет градова.

Друштвено-одговорна акција Црвене звезде и Специјалне Олимпијаде Србије под називом "Учимо кроз игру", која ће обухватити пет градова у Србији, стартовала је у Панчеву. Циљ акције је да се подигне свест о проблему великог броја неписмених у Србији и особа са само основним образовањем, као и да се подстакне боља интеграција особа са интелектуалним сметњама у развоју у наше друштво.

Наредна станица Оне теам каравана биће Зрењанин.

Управо из тог разлога у Специјалној школи "Мара Мандић" у Панчеву одржан је први час математике коме је присуствовало седам чланова Специјалне Олимпијаде Србије и исто толико панчевачких основаца из ОШ "Мирослав Мика Антић" и ОШ "Стевица Јовановић". Цео програм био је прилагођен инклузивном раду, а заједничко решавање задатака стимулисано је кроз игру и међусобно такмичење на веома забаван начин.

- Ово је прва фаза пројекта "Учимо кроз игру" која има едукативни карактер и који је усаглашен са Евролигином друштвено-одговорном акцијом Оне Теам. Он обухвата по два часа из математике, српског и енглеског језика. Друга фаза састоји се из спортског односно кошаркашког аспекта, док ће трећа фаза бити комбинована и у којој ће назив целог пројекта – Кроз игру учимо, добити пун смисао. Осим Панчева посетићемо Зрењанин, Чачак, Пирот, а акцију ћемо спроводити и у Београду. Заиста смо одушевљени пре свега реакцијама деце која учествују у овом програму и која су одушевљена. За нас је то највећа награда и доказ да је организација оваквог програма била преко потребна. Уверени смо да ће сви они имати велики мотив да напредују, јер све што буду научили биће у прилици да покажу на завршном фестивалу који је заказан за 9. мај у Београду – објаснио је Филип Сунтурлић, директор маркетинга Црвене звезде и аутор целокупног пројекта.