Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Ево која је Зарина пословна тајна

27.03.2016. 10:39
Zara
Зара / Извор: Профимедиа/илустрација

Већина трговаца популарним модним крпицама тешко држи ритам са Заром.

Та компанија има већ легендарно ефикасан ланац снабдевања и врло брзо пуни своје полице артиклима које виђамо на модним пистама.

Зара се често хвали као компанију која има најбољи пословни модел у сектору.

"Уверени смо да Индитекс, компанија власник Заре, има најбољи пословни модел кад је реч о продаји одеће и очекујемо двоцифрени годишњи раст зараде Индитекса у периоду од идућих пет година“, објављено је у анализи коју доноси Вол стрит Џорнал.

Овај како се чини беспрекорни успех није случајност. Зара у свом рукаву има оружје које јој омогућује да избегне промашаје који су врло чести у модној индустрији.

Zara prodavnice
Зара продавнице / Извор: Профимедиа

Један од водећих људи Индитекса недавно је за портал Рефинери 29 објаснио да та компанија има 'центар за обраду података' који је у раду 24 сата дневно. Тај центар за обраду података прикупља податке о продаји из сваке појединачне продавнице, а посебан тим бави се реакцијама купаца.

Многи Зарини конкуренти су протеклих година имали проблема јер нису погодили жеље њихове циљане публике, али Зара, чини се, тај проблем решава и пре него се он појави.

Чињеница да не излажу превише артикала сличног модног стила, још је једна предност Заре пред конкуренцијом јер су на тај начин решили проблем чишћења залиха, преноси Пословни дневник.