Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ЛЕЊИ ИЛИ ЗАУЗЕТИ: Ко највише плаћа чишћење станова?

30.12.2014. 11:39
čišćenje
чишћење / Извор: Профимедиа

У престоници расте број агенција за чишћење и одржавање стамбеног и пословног простора. Цена зависи од обима посла и квадратуре. Минимум 250 динара по сату.

Убрзани животни темпо, којем су многи Београђани немилосрдно изложени, не оставља много времена за посвећивање адекватном сређивању стамбеног простора. Многобројне агенције за чишћење станова и пословних објеката, али и појединци, уз одређену новчану надокнаду, побринули су се да својим услугама помогну заузетим суграђанима и њиховом дому врате сјај.

stan
стан / Извор: Профимедиа/илустрација

Последњих неколико година, интернет је преплављен понудама агенција које пружају услуге чишћења станова и канцеларија. Осим њих, неретко је у огласима могуће пронаћи и озбиљне жене које самостално обављају те послове. На Београђанима је да одлуче коме ће поклонити поверење.

"Посла има периодично, али може да се заради", каже Снежана Марјановић, која се чишћењем станова бави већ годинама. - Ангажују ме углавном студенти и код њих радим сваке недеље. Међу сталним клијентима имам и пензионере, али то је свега неколико станова.

Цена услуге углавном није фиксна, као ни број људи који ће обавити посао. Зависи колика је квадратура простора, али и обим посла, да ли је реч о генералном спремању или обичном, које се односи само на прање прозора и врата. Такође, на висину цене утиче и то да ли хигијеничари доносе своју опрему и средства. Ипак, почетни сат кошта од 250 динара, па навише.

"Ангажовање агенција за чишћење још није толико популарно", прича Мери Станић, менаџерка агенција "Андреа клин“. - Пензионери нас не траже, јер је њихова куповна моћ знатно опала. Давали смо и попусте за њих, али ни то их није привукло, каже она за Новости.

Да ли због превелике конкуренције или нечега другог, многе агенције нису расположене да разговарају о услугама које пружају, као ни о ценама.

"У последње време, много се агенција отворило, јер је тај поступак јефтин", објашњава Мери Станић. - Нормално је да се плашимо конкуренције, јер сви ми тежимо да имамо што више сталних клијената без којих је опстанак немогућ.

Прочитајте: