Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

МИСТЕРИЈА РЕШЕНА: Ево зашто жене сањају о великом венчању!

28.06.2015. 14:03
Пише:
Србија Данас
Mlada i kuma
Млада и кума / Извор: СД/илустрација

Због венчања, многе девојке су склоне вишегодишњем задуживању.

Много тога се мења у свету око нас и прихватамо другачије навике и ритам живота од онога каквим су живели наши родитељи, али ипак се чини да једна ствар одолева свим променама –жене и даље желе венчања из бајке.

Део кривице за такве снове у одрастању везује се за Дизнијеве анимиране филмове. Истраживања која су 2011. спроведена на универзитету у Аризони, анализом девет најпознатијих Дизнијевих цртаћа, од "Пепељуге" (1938) до "Принцезе и жапца" (2009) су доказала да подржавају стереотипе о мушкарцима као храбрим, снажним, заштитнички настројеним и женама као слабијим, осећајнијим и лепшим полом. 

Да би и њихово венчање било што сличније оном виђеном на великом или малом екрану, многе девојке су склоне вишегодишњем задуживању јер, једноставно, штедња која би значила скромнију хаљину или мање цвећа у окружењу не долази у обзир. Као да би то довело у питање њихову будућу срећу.

venčanje
венчање / Извор: Профимедиа

Колико планирање бајковитог венчања има утицаја на то колико ће младенци убудуће бити срећни, истражили су научници са универзитета у Денверу. Бавећи се бројем гостију на венчању, показало се да су срећнији они који су имали више званица.

Али ту није крај причи, јер су занимљиви и други подаци. Наиме, износ потрошен на прстење и венчање утиче на то колико ће пар бити срећан. Дефинитивно се показало да се они који купују скупље прстење чешће растају. Показало се и да су најсрећнији они који су потрошили мање на одећу и сувишне детаље, али угостили више људи и одлично се провели.